Ο Αλέξης Παππάς παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, το πρωί της Παρασκευής (26/6), και μίλησε για τη σχέση του με την Ίριδα, το ενδεχόμενο να τους δούμε μαζί στην τηλεόραση, αλλά και για τον νέο κύκλο του GNTM.
Ο ίδιος αποκάλυψε πως η προσωπική του ζωή κυλάει όμορφα αυτή την περίοδο, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μιας μελλοντικής τηλεοπτικής συνεργασίας με τη σύντροφό του, εφόσον προκύψει η κατάλληλη πρόταση.
«Με την Ίριδα είμαστε μαζί, όλα είναι καλά. Δεν μας έχει προταθεί κάτι ακόμα για να μπορέσουμε να μιλήσουμε ρεαλιστικά για το σενάριο να κάνουμε κάτι και τηλεοπτικά μαζί. Πιστεύω όμως ότι, αφού ταιριάζουμε μες στο σπίτι και τα πηγαίνουμε καλά, ενδεχομένως να ήμασταν και ένα τηλεοπτικό ζευγάρι που θα τα πηγαίναμε εξίσου καλά».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην καθημερινότητά τους ως ζευγάρι, τονίζοντας ότι απολαμβάνουν τη σχέση τους χωρίς να κάνουν σχέδια για το μέλλον.
«Στο σπίτι δεν υπάρχουν τσακωμοί, υπάρχουν κάποια ερωτηματικά. Επειδή επόμενη ερώτηση μπορεί να αφορά το μέλλον, θα πω πως το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή περνάμε καλά. Το ευχαριστιόμαστε, το απολαμβάνουμε και το τι θα φέρει το μέλλον ένας Θεός το ξέρει».
Ο Αλέξης Παππάς σχολίασε και το νέο GNTM, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την πορεία του ριάλιτι μόδας, ενώ έστειλε το δικό του μήνυμα στους διαγωνιζόμενους.
«Είναι ωραίο το cast για το νέο GNTM και πιστεύω ότι θα πάει μια χαρά. Ελπίζω να μη βλέπουμε όλα αυτά τα αρνητικά σχόλια, τα ακραία και τα καυστικά. Καλά θα κάνουν τα παιδιά που θα δηλώσουν συμμετοχή να μην το παίρνουν πολύ προσωπικά, γιατί το μόντελινγκ δεν είναι για πάντα».
Κλείνοντας, υπογράμμισε πως, όσο σημαντική κι αν είναι μια τέτοια εμπειρία, δεν θα πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός.
«Ίσως είναι ένα ωραίο διάλειμμα, που καλό είναι να το κάνει κάποιος αλλά να μην αφήσει την πραγματικότητα. Είναι άλλη η πραγματικότητα».
Διαβάστε επίσης: Αλέξης Παππάς: «Δικοί μου άνθρωποι έπεσαν από τα σύννεφα όταν με χαρακτήριζαν οι πρωινές εκπομπές τοξικό»