Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται» και στον δημοσιογράφο Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα, κάνοντας τον απολογισμό της τηλεοπτικής χρονιάς, σχολιάζοντας το ενδεχόμενο αλλαγής ώρας για την εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega», αλλά και αναφερόμενος στις πρόσφατες δηλώσεις του για τη Μαρία Καρυστιανού.

Αναφερόμενος στη σεζόν που ολοκληρώνεται, ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της εκπομπής.

«Για εμάς ήταν μια πολύ καλή τηλεοπτική σεζόν. Ήταν μια σεζόν που είχε πάρα πολλά θέματα και αυτό είναι καλό για τον δημοσιογράφο. Νομίζω ότι ανταποκριθήκαμε και στις ανάγκες του κοινού αλλά και στις ανάγκες του καναλιού», είπε αρχικά ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος.

Στη συνέχεια, κλήθηκε να σχολιάσει το ξέσπασμά του μετά την απουσία της Μαρίας Καρυστιανού από την προγραμματισμένη συνέντευξη που είχαν συμφωνήσει να πραγματοποιήσουν.

«Όταν συμφωνούμε μαζί να κάνουμε μια συνέντευξη και αυτή η συνέντευξη είτε είναι μαγνητοσκοποημένη είτε είναι live, αλλά για έναν, δύο, τρεις λόγους μου το αναβάλεις και εμφανίζεσαι κάπου αλλού, σημαίνει ότι έχεις κάτι με εμένα. Όταν θες να δείξεις ότι είσαι ένα σοβαρό κόμμα και θες να διεκδικήσεις την ψήφο του λαού με συνέπεια, πρέπει και στα ραντεβού που κάνεις να είσαι συνεπής. Όταν γίνεις τον λόγο σου πρέπει να τον τηρείς».

Τέλος, ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος αναφέρθηκε στα σενάρια που θέλουν την εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» να αλλάζει ώρα προβολής από τη νέα τηλεοπτική σεζόν, ξεκαθαρίζοντας πως ο ίδιος δεν έχει ασχοληθεί με αυτό το ενδεχόμενο.

«Δεν έχω σκεφτεί τη ζώνη 10:00 – 13:00. Σε μια ζώνη είναι καλό να υπάρχουν πολλές εκπομπές γιατί υπάρχει ανταγωνισμός. Αν είσαι μόνος σου, κινδυνεύεις να σε κόψουν».

Διαβάστε επίσης: «Ξέσπασαν» Χασαπόπουλος – Βούλγαρη: «Είναι η τρίτη φορά που μας ακυρώνει η κ. Καρυστιανού»