Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Χρυσηίδα Γκαγκούτη κάθισε στον καναπέ του «Στούντιο 4» με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Η τραγουδίστρια μίλησε για τον ρόλο που παίζει το χιούμορ στη ζωή της και τη μοναδική φορά που την απέβαλαν από την τάξη όταν πήγαινε σε παιδικό σταθμό.

Για τη σχέση της

«Είμαι με τον Nerom τον άνθρωπο που μου γράφει τα τραγούδια. Είμαστε τρία χρόνια μαζί με ένα μικρό διάλειμμα 6 μηνών. Στο διάστημα του χωρισμού έκανε τρυφερά πράγματα. Και οι δύο χωρίσαμε και οι δύο τα βρήκαμε», δήλωσε η Χρυσηίδα Γκαγκούτη για την προσωπική της ζωή.

«Το χιούμορ είναι μόνο άμυνα»

«Εγώ είμαι από την Έδεσσα, αλλά μεγάλωσα στα Γιαννιτσά. Το πατρικό είναι στην Έδεσσα. Καταπιάνομαι κάθε φορά με κάτι άλλο. Ζω κάθε ημέρα σαν να αποτυγχάνω αύριο και ότι γυρνώ στο σπίτι στην Έδεσσα. Χάνομαι στα πολλά, αλλά μου αρέσει αυτό το χάος», ανέφερε στη συνέχεια.

«Το χιούμορ είναι μόνο άμυνα. Δεν διαχειρίζοντια όλοι τον πόνο τους με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι εύκολο plus size και εγώ ανέκαθεν ήμουν έτσι. Καλλιεργείς άλλα κομμάτια συμπεριφορικά, που θα μπορούσαν να γοητεύουν τον περίγυρο. Ακόμα και σε καυγά , θα τον τελειώσω με χιούμορ. Μπορεί να το χάσω όταν νιώθω προδομένη», δήλωσε η Χρυσηίδα Γκαγκούτη.

«Ήμουν λίγο επιθετική με τα παιδάκια»

Παρακάτω ανέφερε για το πόσο αθυρόστομη ήταν μικρή και την αποβολή της από τον παιδικό σταθμό που πήγαινε: «Πήρα αποβολή από τον παιδικό σταθμό. Από μικρό παιδί ήμουν πολύ αθυρόστομη. Οι γονείς μου έγιναν μικροί γονείς και έκανα και εγώ παρέα με τους φίλους τους. Με έπαιρναν στα μπουζούκια. Ήμουν λίγο επιθετική με τα παιδάκια. Τους έτρωγα το φαγητό και τα έβαζα ανάποδα στην τσουλήθρα. Όταν με απείλησε η νηπιαγωγός ότι θα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου, η αντίδρασή μου ήταν λίγο περίεργη. Της είπα ότι θα αυτό… τα αυτά. Το ήξερα».

Χρυσηίδα Γκαγκούτη για Pride: «Ο κύριος Λιάγκας δεν είναι δημοσιογράφος; Ας ανοίξει ένα ειδησεογραφικό site να δει τι συμβαίνει»