Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στην εκπομπή Καλύτερα δε γίνεται μίλησε η Δήμητρα Παπαδοπούλου, σε μια εξομολόγηση με προσωπικές αναφορές, χιούμορ αλλά και αρκετή αυτογνωσία.

Η αγαπημένη ηθοποιός και δημιουργός αναφέρθηκε στο πτυχίο που για χρόνια ένιωθε ως μεγάλη εκκρεμότητα, στη σχέση με τον πατέρα της και στον τρόπο που εκείνος αντιμετώπισε την απόφασή της να γίνει ηθοποιός. Παράλληλα, μίλησε και για την ανάγκη που είχε παλαιότερα να αποδείξει την αξία της σε όσους την απέρριπταν.

«Ήταν μια τερατώδης εκκρεμότητα»

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου περιέγραψε το πτυχίο ως ένα απωθημένο που την ακολουθούσε για χρόνια, καθώς ένιωθε πως είχε αφήσει κάτι σημαντικό ανολοκλήρωτο.

«Αν η ζωή μου ήταν βιβλίο, θα ήμασταν στο “Μπαμπά, πήρα πτυχίο”. Ήταν μια τερατώδης εκκρεμότητα σε επίπεδο απωθημένου. Ένιωθα συνέχεια: “Αχ, να γυρνούσα τον χρόνο πίσω, να έπαιρνα το πτυχίο”».

Στη συνέχεια, μίλησε για την αντίδραση του πατέρα της όταν του ανακοίνωσε πως θέλει να ακολουθήσει την υποκριτική.

«Όταν είπα στον μπαμπά μου ότι θα γίνω ηθοποιός, μου είπε: “Λυπάμαι πολύ, παιδί μου”, γιατί είχε μια θεωρία ότι οι ηθοποιοί είναι αγράμματοι, αμόρφωτοι, ότι είναι στον αέρα. Δεν είναι και πολύ ψέμα ότι είναι στον αέρα. Με το εγώ μας έχουμε να κάνουμε πολύ.

Ο άνθρωπος το ήθελε το πτυχίο, γιατί θεωρούσε ότι θα πεινάσω στο θέατρο. Όταν έφυγε, είχα κάνει τους “Απαράδεκτους”, είχε πάθει και μια άνοια, αλλά ψυχολογικά ήταν πιο ήσυχος ότι δεν θα πεινάσω».

Η απόρριψη και η ανάγκη αποδοχής

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου στάθηκε και στο πώς διαχειριζόταν παλαιότερα την απόρριψη, παραδεχόμενη πως κάποτε την επηρέαζε πολύ περισσότερο.

«Αυτοί που με απέρριπταν έπαιρναν αξία στη ζωή μου για να τους αποδείξω ότι αξίζω. Τώρα δεν με αφορούν καθόλου. Αυτοί που με απορρίπτουν με εκνευρίζουν. Τώρα εγώ είμαι αυτό. Αν σ’ αρέσει, αν δεν σ’ αρέσει… Είχα μεγαλύτερη αποδοχή στο επαγγελματικό κομμάτι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήμητρα Παπαδοπούλου: «Πρέπει να υπάρχουν όρια, αλλά όχι να λογοκρινόμαστε συνεχώς»