Ελεονώρα Μελέτη: «Αν με απατάει ο Θοδωρής, θα ήθελα να το ξέρω, γιατί δεν αντέχω το ψέμα»
Τηλεόραση

Ελεονώρα Μελέτη: «Αν με απατάει ο Θοδωρής, θα ήθελα να το ξέρω, γιατί δεν αντέχω το ψέμα»

Ελεονώρα Μελέτη: «Αν με απατάει ο Θοδωρής, θα ήθελα να το ξέρω, γιατί δεν αντέχω το ψέμα»

Η σχέση της με την αλήθεια και το ψέμα, η σχέση της με τον Θοδωρή Μαροσούλη και η δύσκολη εποχή του Πρωινού Καφέ

Καλεσμένη στην εκπομπή Τετ α Τετ ήταν η Ελεονώρα Μελέτη και αναφέρθηκε στην πορεία της στον χώρο της δημοσιογραφίας αλλά και στην προσωπική της ζωή.

Με αφορμή τη sold out παράσταση Τέλειοι ξένοι που φέρει τη δική της υπογραφή στη μετάφραση και παίζεται σε παραγωγή του συζύγου της Θοδωρή Μαροσούλη απάντησε εάν προτιμά μια σκληρή αλήθεια ή να ζει σε ένα βολικό ψέμα.

«Δεν θα κάτσω να ξεθάψω την αλήθεια όπως κάνουν οι πρωταγωνιστές. Δεν θα ψάξω το κινητό του Θοδωρή να δω αν με απατάει αλλά αν με απατάει θα ήθελα να το ξέρω γιατί δεν αντέχω το ψέμα. Και ναι προτιμώ να ξέρω την αλήθεια παρά να ζω το παραμύθι της μαϊμούς. Δεν θα ψάξω να επιβεβαιώσω την αλήθεια. Αν η ζωή μου φέρει την αλήθεια σαφώς επιλέγω να την έχω στα χέρια μου από το να ζω ένα ψέμα».

«Με φλέρταρε όμορφα χωρίς κινητά. Ήταν σημαντικό ότι συναντηθήκαμε από κοντά πρώτη φορά. Βρεθήκαμε σε μία κοινή παρέα. Είχαμε τη δυνατότητα να δούμε το βλέμμα, τις κινήσεις, τα χέρια, τη γλώσσα του σώματος, να ανταλλάξαμε απόψεις. Είχαμε τη δυνατότητα να το αφήσαμε να εξελιχθεί σε μία ενέργεια που εγώ τη θεωρώ απαραίτητη για να μπορέσουν δυο άνθρωποι να ανταλλάξουν τις πρώτες βασικές πληροφορίες για να δουν αν μπορούν να έρθουν πιο κοντά».

«Δεν θα μπορούσα να είμαι με άνθρωπο του χώρου σε καμία περίπτωση, δεν θα το ήθελα κιόλας. Όταν φεύγω από τη δουλειά αφήνω τον χώρο έξω από το σπίτι μου. Ο Θοδωρής είναι του καλλιτεχνικού συστήματος αλλά δεν έχει βασικές γνώσεις του ποιος είναι τι. Όταν γνωριστήκαμε ήξερε ότι έχω μια προβολή από την τηλεόραση αλλά δεν ήξερε από πού με ξέρει».

Διαβάστε επίσης

Ελεονώρα Μελέτη: «Εξαφανίστηκα μετά τον Πρωινό Καφέ, έφυγα από την Ελλάδα κυνηγημένη…»