Γιώργος Αλκαίος: «Δεν υπάρχει λόγος να φτιάξουμε τις σχέσεις με τον πατέρα μου. Ευκαιρίες έδωσα και…»
Τηλεόραση

Γιώργος Αλκαίος: «Δεν υπάρχει λόγος να φτιάξουμε τις σχέσεις με τον πατέρα μου. Ευκαιρίες έδωσα και…»

Γιώργος Αλκαίος: «Δεν υπάρχει λόγος να φτιάξουμε τις σχέσεις με τον πατέρα μου. Ευκαιρίες έδωσα και…»

Όσα είπε για την επιστροφή του, τη ζωή στη Μήλο αλλά και τις αποφάσεις που έχει πάρει για τον πατέρα του

Καλεσμένος στην εκπομπή, Στούντιο 4, βρέθηκε ο Γιώργος Αλκαίος σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη μετά από 12 χρόνια απουσίας από την μουσική βιομηχανία.

Ο τραγουδιστής επανήλθε δυναμικά και εμφανίζεται στην Αυτοκίνηση με την Έλντα Πανοπούλου, με τον κόσμο να δείχνει συνεχώς ενθουσιασμό για αυτό το comeback.

«Πόσο θα παίξουμε μπάλα; Γιατί να μην εξελιχθώ; Μέχρι τώρα το έχω αυτό. Ήμουν μόνος μου. Η γιαγιά προσπαθούσε. Η μουσική ήταν η συντροφιά μου. Ήταν η εξέλιξη που θα με ταξίδευε. Μόλις βγήκα στη δουλειά είχα 3-4 προτάσεις, δεν υπήρχαν πολλοί άντρες καλλιτέχνες τότε. Έχω τραγουδήσει Μάικλ Τζάκσον. Το καλό ήταν ότι δεν διάλεξα ποτέ το χρήμα. Ενώ μου έδιναν λεφτά σε χώρους, διάλεγα πάντα τους καλούς χώρους. Το όνομα το άλλαξα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Είχα το Βασιλείου και έλεγα και το Ροντρίγκες από της μητέρας μου. Μετά το Τούνελ πήγα στον Διογένη και μου λένε να κάνω ένα ντέμο για το φεστιβάλ. Πάω στο στούντιο, το λέω. Και μου λέει “Δεν θα πάει ο τραγουδιστής. Θες να πας;”. Λέω “Αφήνεις εμένα; Πρώτη φορά ΑΝΤ1; Εννοείται θα το κάνω”. Πηγαίνω, το λέω και παίρνω το πρώτο βραβείο ερμηνείας.

«Το Αλκαίος έγινε για το Φεστιβάλ. Είμαι στο καμαρίνι του Δάκη μαζί με τον Σάκη και λέγαμε για τα ονόματα και ψαχνόμασταν. Και ο Σάκης ήθελε να το αλλάζει μήπως δεν ήταν εύηχο. Περνάει ένας φίλος χορευτής και λέει “Τι λέτε εδώ;” και του λέω για τα ονόματα. Και λέει “Εσύ Σάκης Ρουβάς. Τι το ψάχνεις; Εσύ; Γιώργος το κρατάς αλλά θα σε πουν Αλκαίο”. Μου είπε ότι είναι ο ποιητής που αυτοπυρπολήθηκε για να αποδείξει την αγάπη του και μου άρεσε τόσο πολύ. Και μου λέει “Άντε, καλή καριέρα”. Και βγήκαμε στο Φεστιβάλ και από τότε ο Σάκης πήγε στην Universal και εγώ στην pmg. Έκλεισα ραντεβού με όλες τις εταιρείες. Είπα θα μιλήσω και στην επιστροφή θα απαντήσω. Μου είπαν ότι θέλουν να ακούσουν τι θέλω να κάνω. Το να έχεις ραντεβού με έναν παραγωγό περνούσες 15 πόρτες.

Οι σχέσεις με τον πατέρα μου τότε ήταν μια χαρά. Δεν μπορούσα να τον ακούσω γιατί άλλο γνώρισα εγώ κι άλλο εκείνος. Είχε γνωρίσει άλλα πράγματα που είχα δει πιο μικρός και είχα γνώση. Ήταν φρέσκα για μένα. Μπήκαμε στη διαδικασία για το άλμπουμ, περίμενα τρεις μήνες. Ήταν μεγάλη αναμονή γιατί ήμουν του στυλ ότι αν έχει αποτυχία περισσότερο η σύνθεση. Ξαφνικά μετά το τρίμηνο έγινε χαμός. Το πρώτο εξάμηνο, ήταν καλοκαίρι και είπα δεν παίζω playback, είχα αυτή την τρέλα. Έχανα λεφτά έτσι! Και έμεινα το πρώτο καλοκαίρι με σπαγγέτι και κεφτεδάκια και δεν έβγαλα δραχμές. Από εκεί και πέρα άρχισε.. Δούλεψα με τον Δημήτρη Μητροπάνο, με τον Χρήστο Δάντη. Μου αρέσει που δεν ξέρει κανείς τι είμαι».

«Με άγχωσαν όταν έκανα την πρώτη πλατίνα, ήμουν 25 χρονών. Μου είπαν στο αυτί ότι τώρα δεν έχει επιστροφή. Έζησα άλλα 2-3 χρόνια και σκοτώθηκα με όλους, τσακώθηκα. Ήθελα να κάνω δουλειές και έπρεπε να βάλω τους αριθμούς μπροστά. Ήμουν στη Sony στο συμβούλιο και λέγαμε για το Συγχώρεσέ με που φαινόταν ότι θα γίνει επιτυχία και ήθελα να κάνω με την Σκλήβα το βίντεο κλιπ, ήταν πολύ φίλη μου. Με τη Νανά Παλαιτσάκη να κάνει τη δημοσιογράφο. Θα ερχόντουσαν τα κανάλια και τους λέω ότι εγώ θα είμαι στην ταράτσα με παρά πέντε. Και ανέβηκα στο τραπέζι και λέω “Αυτό είναι πλάνο μου”. Μετά κατάλαβα πως άλλαξε το παγκόσμιο σύστημα το 2002. Έβγαζες αυτό που έβγαζες και δεν ήσουν αυτό που έπρεπε να ήταν. Μπήκαν τα ραδιόφωνα στη μέση και έγιναν αυτά που έγιναν μέχρι σήμερα. Περνάω πολύ καλά γιατί ζω κάτι που είπα στον εαυτό μου “Αυτό ήταν να ζήσεις”. Έβαζα και ένα ερωτηματικό γιατί έχω τον σαρκασμό μέσα μου. Μέχρι και σήμερα μου ήρθε ένα μήνυμα που συγκινήθηκα πολύ και με έκανε χαρούμενο για μια συνεργασία».

«Θέλω να δίνω χαρά χωρίς αντάλλαγμα. Εγώ περνάω από μεγάλο φιλτράρισμα γιατί καταλαβαίνω τι λέω. Με τα συναισθήματα και όλο αυτό, με την κατάθλιψη έχετε ζήσει όλοι χωρίς να το ξέρετε. Εγώ το ανακάλυψα γιατί το έψαξα. Στην εφηβεία βρήκα τον εαυτό μου ξαφνικά να γράφω, να ταξιδεύω και δεν επικοινωνώ με τους γύρω μου. Εγώ ήμουν βουτηγμένος στο αυτονόητο. Δεν μπορούσα να καταλάβω πως βλέπει ο άλλος ότι θα ασχοληθεί με κάτι ανούσιο αντί να κάνει κάτι άλλο. Το σχολείο για μένα είναι λάθος όλο, δώστους χαρά, βάλε τη μουσική να μάθουν την πρώτη δημοτικού. Πήγαμε να το δώσουμε στο Υπουργείο και δεν το θέλανε. Περαστικοί είμαστε. Είχαμε το ταξίδι μας, έζησα την έγχρωμη τηλεόραση και τι σοκ πάθαμε όλοι και θυμάμαι όταν είδα στο μουσικόραμα το Billy Jean το βίντεο κλιπ».

«Η Μήλος έρχεται μετά το κλείσιμο της Eurovison. Είχα πολλές προτάσεις τότε. Έφυγε η γιαγιά και δεν πένθησα όπως ήθελα. Είπα μέσα μου “Θα πας στο Όσλο, θα το κάνεις”. Και από την άλλη ήταν και τα παιδιά της, οι αδελφές μου που ήθελαν να πάρουν τον χρόνο τους. Είπα θα πάω στο Όσλο, θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Κοιμόμουν με φωτογραφίες του νησιού! Με έναν μαγικό τρόπο όπως γίνεται πάντα στη ζωή μου, γίνεται αυτό που είναι να γίνει. Τελειώνουμε με το Όσλο, ήταν έτοιμο το σπίτι να μπω μέσα. Το είχα κάνει ήδη σαν ξενοδοχείο. Αλλά εμένα δεν πήγαινε το μυαλό μου σε αυτά. Τα πούλησα όλα στην Αθήνα. Μόλις γυρίσαμε από Όσλο, είχα τις κούτες ήδη έτοιμες. Έπρεπε να φύγω, έπρεπε να πενθήσω οπωσδήποτε. Ήταν κάτι που ενόχλησε πολύ που έπρεπε να το αντιμετωπίσω. Έκλεισα το καλλιτεχνικό μέρος, ήθελα να κάνω άλλα πράγματα. Πήρα τον χρόνο μου, θα πενθούσα όπως ήθελα. Στην Αθήνα δεν θα το έκανα γιατί θα ερχόντουσαν οι φίλοι μου ενώ εγώ μπορεί να ήθελα να είμαι 15 μέρες με τις πιτζάμες. Ήθελα να βουτήξω σε όλο αυτό, να το ζήσω, να το τιμήσω. Ήρθε ο κολλητός μου ο Σταύρος και μου είπε ότι το όνειρό του ήταν να ασχοληθεί με τα τουριστικά. Το στήσαμε από την αρχή. Μέσα σε όλο αυτό που ζούσα, είχε και πλάκα. Από τους ξένους δεν με ήξερε κανείς. Τα πρώτα δύο χρόνια είχα μεγάλη πίεση, δεν με άφησαν στην ησυχία μου. Είχα 9 χρόνια να έρθω στην Αθήνα. Πήρα τον χρόνο που μου έλειπε, έπεσε και το πένθος και άρχισε η εξέλιξή μου. Άρχισα να μαθαίνω πάλι την τεχνολογία, ξενύχτια να μην προλαβαίνω».

«Με έπεισε η Έλντα. Μου λέει “Δεν κάνουμε μια τρέλα;”. Άνοιξα μια καλή επικοινωνία με την Universal και τη Focus και η επαφή που ήρθε σήμερα είναι πολύ σημαντική. Όλο αυτό με την Έλντα είναι μια χαρά, ξεκούραση. Ο κόσμος τρελάθηκε. Χαμογελάω όταν μου λένε “Έχω μεγαλώσει μαζί σας”, με τρελαίνει. Η Αθήνα είναι για να κάνεις δουλειά. Έχουν ανοιχτεί ήδη ωραία πράγματα. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί επιτέλους μετά από 12 χρόνια ξύλο στον Αιγόκερω, τώρα γύρισε. Εγώ το βλέπω ότι γύρισε. Πιστεύω στην ενέργεια πολύ και το σύμπαν. Άλλο περιβάλλον το νησί, άλλη ενέργεια. Δεν είχαμε καλή ενέργεια, ήταν πολύ δύσκολα.

Με τον μπαμπά μου έχουμε τακτοποιήσει τις αντιθέσεις μας. Καλύτερα να μην υπάρχει κάτι παρά να υπάρχει κάτι που θα κριτσανίζει μία… Δεν υπάρχει λόγος να το φτιάξουμε το μεταξύ μας. Και τις ευκαιρίες έδωσα και όλα. Κουράζομαι. Το έχω σκεφτεί πως ίσως το μετανιώσω. Από το να είναι μια κατάσταση που σου λέει “κάνε αυτό” και δεν το θες, γιατί να το περάσω αυτό; Είμαι οκ! Έχει βρεθεί λύση. Δημόσια δεν το επεδίωξα ποτέ. Ο κάθε άνθρωπος έχει την άποψή του. Μπορείς να πεις και να κάνεις ό,τι θες αρκεί να πάρεις τις ευθύνες. Δεν μπορώ να πω ότι θέλω και να πω “έκανα πλάκα”».

Διαβάστε επίσης

Γιώργος Αλκαίος: «Μάνα ήταν μόνο η γιαγιά μου. Έπαιζα ξύλο στο Δημοτικό γιατί…»