Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός μίλησε στην εκπομπή «Breakfast@Star» και στον Ηλία Σκουλά, αναφερόμενος στη νέα πραγματικότητα που βιώνει ως πατέρας, αλλά και στα επαγγελματικά του σχέδια για τη νέα σεζόν.

Ο αγαπημένος τραγουδιστής δεν έκρυψε τη χαρά του για τον ερχομό του νέου μέλους στην οικογένειά του, περιγράφοντας τα έντονα συναισθήματα που ζει αυτές τις πρώτες ημέρες.

«Είναι νεογέννητο τώρα το μωρό. Είναι 12-13 ημερών. Μεγαλώνει η οικογένεια. Χαρά, συναισθήματα πάρα πολύ όμορφα», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Αργυρός.

Στη συνέχεια μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει ένα μωρό στην καθημερινότητα, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία που έχει για εκείνον η οικογένεια.

«Δυσκολίες βέβαια, ξέρεις γιατί τώρα είναι ένα καινούργιο μέλος. Εγώ έχω μεγαλώσει σε μεγάλη οικογένεια. Είμαστε τρία παιδιά κι εμείς, οπότε, ξέρεις, μ’ αρέσει να υπάρχει έτσι χαρά και ζωή στο σπίτι. Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια, χαίρομαι πάρα πολύ που έχω μια τόσο όμορφη και καλή γυναίκα, προσέχουμε την οικογένειά μας. Απλά πράγματα, καθημερινά… Εκεί βρίσκεται η ουσία, στα απλά, στις καθημερινές στιγμές και σε μια αγκαλιά. Δεν έχω αλλάξει κάτι, να σου πω την αλήθεια».

Τα σχέδια για τη νέα σεζόν

Όσον αφορά τα επαγγελματικά του, ο Κωνσταντίνος Αργυρός αποκάλυψε πως το επόμενο διάστημα θα επικεντρωθεί τόσο σε οικογενειακές υποχρεώσεις όσο και στον σχεδιασμό των επόμενων καλλιτεχνικών του βημάτων.

«Τώρα έχω κάποιες τελευταίες δουλειές να τακτοποιήσω όσον αφορά στην οικογένεια και τώρα θα ξεκινήσουμε να κάνουμε τα απαραίτητα meetings και ραντεβού να δούμε τι ακριβώς θέλουμε για την επόμενη σεζόν, πώς θέλουμε να εκφραστούμε φέτος και τα λοιπά. Τώρα, σημαντικό είναι ότι πάμε τώρα στην Κρήτη για το φίλο μας το Μάνο, για μια φιλανθρωπική συναυλία».

Η αναφορά στον Αντώνη Ρέμο

Ο τραγουδιστής σχολίασε και την απόφαση του Αντώνη Ρέμου να κάνει μια παύση από τις εμφανίσεις του, εκφράζοντας τη στήριξή του και την πεποίθηση ότι θα επιστρέψει δυναμικά.

«Κοίταξε, ο καθένας όπως νιώθει, ο καλλιτέχνης έτσι είναι. Όπως εκφράζεται, όπως θέλει να νιώθει, όπως, αν θέλει να βρει λίγο, ξέρεις, κάποια πράγματα, πρέπει και λίγο να αποστασιοποιηθεί για να δει τι πραγματικά τον εκφράζει και τα λοιπά. Και χαίρομαι για τον Αντώνη που είναι ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες στην Ελλάδα και νομίζω ότι θα επανέλθει πολύ καλά».

Διαβάστε επίσης: Αλεξάνδρα Νίκα: Η ασπρόμαυρη φωτογραφία που ανέβασε με τον μπαμπά Κωνσταντίνο Αργυρό και τον μικρό Βασίλη