Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Άννα Μαρία Βέλλη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Στην αγκαλιά του Φάνη», με τον Φάνη Λαμπρόπουλο, το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου, όπου μίλησε για την προσωπική της ζωή και τη σχέση της.

Η γνωστή YouTuber αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις επιλογές που έκανε για τους καλεσμένους του γάμου της, ενώ εξήγησε και τη στάση που κρατά απέναντι στη ζήλια μέσα σε μια σχέση, αποκαλύπτοντας πως η οπτική της έχει αλλάξει με τα χρόνια.

Μιλώντας για το ενδεχόμενο να παρευρεθούν πρώην σύντροφοι στον γάμο της, είπε χαρακτηριστικά: «Όχι όποια πρώην… Δεν είχε μια πρώην. Δεν του είπα να καλέσει όλες του τις πρώην. Κράτησα μια που είναι συμπαθητική. Και εγώ έχω πρώην, δεν φύτρωσα. Στον άντρα μου έχω γνωρίσει τον πρώην μου Κώστα Μαλιάτση. Δεν τον κάλεσα γιατί το βρήκα λίγο άκομψο. Αλλά εγώ δεν θα είχα πρόβλημα».

Στη συνέχεια, η Άννα Μαρία Βέλλη μίλησε για το αίσθημα της ζήλιας, εξηγώντας πως πλέον έχει επιλέξει να μην αφήνει αυτό το συναίσθημα να επηρεάζει τη σχέση της.

«Αν δεν ζήλευα καθόλου θα ήμουν σε μια άλλη σχέση. Είμαι σε μια μονογαμική σχέση. Δεν έχει νόημα η ζήλεια. Δεν κερδίζεις κάτι. Οποιαδήποτε μορφή ζήλειας. Ζήλευα όταν ήμουν μικρή και έχασα πάρα πολύ χρόνο να ζηλεύω, δηλαδή τι θα άλλαζε; Εννοώ αν ήταν να με κερατώσει κάποιος θα με κεράτωνε είτε ζήλευα είτε δεν ζήλευα. Οπότε εγώ προτιμώ και επιλέγω να μην ζηλεύω και ας κάνει και ο άλλος ότι θέλει».

Διαβάστε επίσης: Παντρεύτηκε η Άννα Μαρία Βέλλη