Ο Μιχάλης Ζαμπίδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «The 2Night Show» του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1 και μίλησε για μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της καριέρας του, τον πολυαναμενόμενο αγώνα με τον Floyd Mayweather.
Ο κορυφαίος Έλληνας πρωταθλητής αποκάλυψε άγνωστες λεπτομέρειες από τις πολύμηνες διαπραγματεύσεις που χρειάστηκαν για να πραγματοποιηθεί η σπουδαία αυτή αναμέτρηση, η οποία θα φέρει τον θρύλο της πυγμαχίας στην Αθήνα.
Όπως εξήγησε, η συμφωνία μόνο εύκολη δεν ήταν, καθώς απαιτήθηκαν περισσότεροι από 15 μήνες εντατικών συζητήσεων και συντονισμένων ενεργειών μέχρι να ολοκληρωθεί.
Ένα παγκόσμιο αθλητικό γεγονός
Ο «Iron Mike» αναφέρθηκε επίσης στον αντίπαλό του, περιγράφοντας τον Floyd Mayweather ως έναν αθλητή με εξαιρετική ταχύτητα, ακρίβεια και ένα από τα πιο αποτελεσματικά αμυντικά συστήματα που έχουν εμφανιστεί ποτέ στα ρινγκ.
Παράλληλα, στάθηκε στη διεθνή απήχηση της διοργάνωσης, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα event παγκόσμιας εμβέλειας, το οποίο θα μεταδοθεί σε 190 χώρες, φέρνοντας τα βλέμματα της παγκόσμιας αθλητικής κοινότητας στην Αθήνα.
Ο ίδιος μάλιστα είχε την ευκαιρία να συναντήσει πρόσφατα τον Mayweather στις Ηνωμένες Πολιτείες και πλέον μετρά αντίστροφα για τον αγώνα που θα διεξαχθεί στις 27 Ιουνίου στο Telecom Center Athens.
«Με αγχώνει, αλλά θέλω να δώσω το 100%»
Λίγες ημέρες πριν από τη μεγάλη αναμέτρηση, ο Μιχάλης Ζαμπίδης μίλησε ανοιχτά για τα συναισθήματά του και τις δυσκολίες που συνόδευσαν όλη αυτή τη διαδρομή.
«Θα παίξουμε box, χέρια μόνο. Θα είναι ένας αγώνας πυγμαχίας. Η διαδικασία να κλείσουμε αυτόν τον άνθρωπο θα έχει πολύ ξύλο πάνω στο ρινγκ αλλά κάτω από το ρινγκ. Μιλάμε για ένα δύσκολο team.
Απαιτητικό θα έλεγα. Πάνω από 15 μήνες είναι η διαδικασία. Χρειάστηκαν και χρειάζονται ψυχοσωματικές επεμβάσεις συνεχώς. Είχε βαθμό δυσκολίας Γρηγόρη. Με αγχώνει, κοιτάζω να επενδύσω όλα τα αρνητικά συναισθήματα σε πράξη και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο 100%».
Διαβάστε επίσης: Μιχάλης Ζαμπίδης: «Είχα φάει μπούλινγκ στο επαγγελματικό κομμάτι – Με έβλεπαν μικρούλη…»