Ρένος Χαραλαμπίδης: «Μισώ τη σοβαροφάνεια, μισώ τους κουλτουριάρηδες, πάντα ήμουν ένα λαϊκό παιδί»
Late night shows

Ρένος Χαραλαμπίδης: «Μισώ τη σοβαροφάνεια, μισώ τους κουλτουριάρηδες, πάντα ήμουν ένα λαϊκό παιδί»

Ρένος Χαραλαμπίδης: «Μισώ τη σοβαροφάνεια, μισώ τους κουλτουριάρηδες, πάντα ήμουν ένα λαϊκό παιδί»

Καλεσμένος στο Ενώπιος Ενωπίω ο αγαπημένος ηθοποιός και σκηνοθέτης

Στην εκπομπή Ενώπιος Ενωπίω έδωσε το παρών ο Νίκος Χατζηνικολάου φιλοξενεί στο «Ενώπιος Ενωπίω» τον Ρένο Χαραλαμπίδη.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης μιλά για τα παιδικά του χρόνια και τις πρώτες παραστάσεις.

Εξήγησε πώς αποφάσισε να γίνει ηθοποιός και αναφέρεται στην αγάπη για τον κινηματογράφο, τις επιτυχίες που τον ανέδειξαν στην τηλεόραση και το πάθος του για το ραδιόφωνο.

«Όσο ήμουν νέος ο πατέρας μου ήταν πεταλωτής στο χωριό μετά απήγε στη Γερμανία έγινε βιομηχανικός εργάτης, γύρισε στην Αθήνα εργάτης. Η μητέρα μου ήταν νοικοκυρά και θεωρούσα ότι δεν είμαι από καλλιτεχνική οικογένεια. Τώρα με την ωριμότητα που έχω καταλαβαίνω ότι ήταν βαθιά καλλιτέχνες. Η αγάπη για τη μουσική, την αισθητική, ο τρόπος που αφηγούνταν ιστορίες, ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν σαν γονείς, την ελευθερία και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Όλα αυτά συνειδητοποιώ τώρα ότι ήταν ένα καλλιτεχνικό background».

«Όλα αυτά τα συμπεραίνεις μετά το μεγάλο φινάλε».

«Δεν νοσταλγώ. Η νοσταλγία είναι ένα συναίσθημα που καταπολεμώ γιατί σκοτώνει το παρόν, θέλω να απολαμβάνω το τώρα. Δεν νοσταλγώ θυμάμαι όμως με χαρά».

«Η φύση μου είναι ο κινηματογράφος. Είμαι γεννημένος παραμυθάς, αφηγητής. Στον κινηματογράφο αφηγούμαστε μία ιστορία, με τους ηθοποιούς, την εικόνα και τον ήχο. Λατρεύω να είμαι ένας συνολικός αφηγητής»

«Πρέπει να είμαι ο τελευταίος από τη γενιά μου που πρώτα έγινα διάσημος στον κινηματογράφο με τον Νίκο τον Περράκη και το Προστάτη Οικογενείας έγινα εντός εισαγωγικών σταρ του σινεμά, βέβαια όχι τόσο όσο με το Κάτι τρέχει με τους δίπλα».

«Στο Κάτι τρέχει με τους δίπλα έγινε ανατίναξη. Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα το δει κανένας. Το κλειδί της επιτυχίας ήταν ο Βασίλης ο Νεμέας που μας ηρέμησε. Πήγαμε και δεν το πήραμε πολύ σοβαρά και με την καθοδήγηση του Νεμέα απελευθερωθήκαμε, γίναμε χαριτωμένοι και ενδιαφέροντες».

Σε άλλο σημείο αναφέρθηκε στα περίφημα φτηνά τσιγάρα, τα αρνητικά σχόλια της εποχής και την αποθέωση της ταινίας στο σήμερα.

«Εγώ έφτιαξα… Ο David Bowie είχε πει ένα ωραίο “και 10 λεπτά να είσαι πιο μπροστά από την εποχή σου έχεις χάσει το timing. Ήμουν λίγο πιο προχωρημένος από ό,τι έπρεπε το 1999. Είδαν την ταινία, μου έβαλαν οι κριτικοί ένα αστεράκι, η ταινία πέρασε στο ντούκου. Είχα την τύχη όμως της ψηφιακής επανάστασης, ήρθε το Youtube».

«Φταίει το κοινό. Πολλές φορές δέχτηκα κριτική για μετέπειτα δουλειές μου, το κοινό δεν ήρθε. Εγκατέλειψα τα σχέδιά μου, έκανα πιο εμπορικό κινηματογράφο, αλλά δεν ήταν τα Φτηνά τσιγάρα».

«Δεν είχα πάρει ούτε μία καλή κριτική. Υπήρχε το λόμπι των δημοσιογράφων, δεν είχαν κάτι εναντίον μου, αλλά δεν είχαν και κάτι υπέρ μου».

«Ο κινηματογράφος τότε ήταν μία υπόθεση που έλεγχε η Αριστερά. Ήταν η εποχή που θριάμβευε ο πολιτικοποιημένος κινηματογράφος».

Τέλος, η συζήτηση επεκτάθηκε και στη συμμετοχή του στο The Masked Singer με τον ηθοποιό να απαντά το κατά πόσο η παρουσία του στο τηλεπαιχνίδι αποτέλεσε μια αντίφαση ως ως προς την καλλιτεχνική του υπόσταση.

«Αγαπάω τον Νταλί, αυτός έπαιζε σε τηλεπαιχνίδια της Αμερικής. Μισώ τη σοβαροφάνεια, μισώ τους κουλτουριάρηδες, αποτάσσομαι τη βαριά κουλτούρα και πάντα ήμουν ένα λαϊκό παιδί.  Δεν είμαι σνομπ στο κοινό. Δεν θεωρώ κατώτερο ένα κοινό που βλέπει τηλεπαιχνίδια, το λατρεύω, έτσι ήταν οι γονείς μου. Το γλέντησα πάρα πολύ, το κέρδισα κιόλας και δώσαμε τα λεφτά σε έναν πολύ ωραίο σκοπό».

Διαβάστε επίσης

Ρένος Χαραλαμπίδης: «Δεν παντρεύτηκα, γιατί δεν το ήθελα, αλλά και επειδή καμία δεν με έβαλε στο στόχαστρο ως γαμπρό»