Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Τόλης Παπαδημητρίου βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα το βράδυ της Παρασκευής (26/6), όπου παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη.

Ο ηθοποιός και συγγραφέας μίλησε, μεταξύ άλλων, για την παιδική του ηλικία, εξηγώντας πως διατηρεί ακόμη έντονο το παιδί που κρύβει μέσα του, ενώ δεν δίστασε να μοιραστεί και ένα απρόσμενο περιστατικό με τη μητέρα του, το οποίο, όπως αποκάλυψε, άφησε… σημάδι.

«Έχει μείνει το παιδί μέσα μου επειδή έχω καταφέρει να κάνω δουλειά αυτό το πράγμα. Δηλαδή η παιδικότητα που αντιμετωπίζω αυτά που γράφω και αυτά που φτιάχνω. Όταν φτιάχνω κάτι βλέπω τον εαυτό μου σαν να ήμουν παιδί. Παιδί ήμουν δημιουργικός, έκανα φασαρία και ήμουν άτακτος. Δεν ήμουν κακό παιδί καθόλου».

«Η μαμά μου έχει σκισμένο όλο το λοβό γιατί της τράβηξα τόσο πολύ…»

Στη συνέχεια, περιέγραψε με χιούμορ μια ιστορία από τα πρώτα χρόνια της ζωής του, αποκαλύπτοντας ότι η μητέρα του κουβαλά ακόμη το σημάδι από εκείνο το περιστατικό.

«Έχω κάνει πράγματα. Η μαμά μου έχει σκισμένο όλο το λοβό γιατί της τράβηξα τόσο πολύ το σκουλαρίκι που της έσκισα όλο το αυτί. Ήμουν μωρό δεν θυμάμαι, μου το έχουν πει, της έλεγα να με αφήσει να κάνω αυτό που ήθελα και επειδή δεν με άφησε, μετά με άφησε… Εντάξει ως παιδί είχα μια εφηβεία… Ήμουν πανκιό. Το πανκ δεν πεθαίνει απλά πιάνουμε μια δουλειά».

Διαβάστε επίσης: Τόλης Παπαδημητρίου: «Η προσωπική μου ζωή είναι τίγκα»