Η Μαίρη Αργυριάδου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι» και τη Μένια Κούκου, σχολιάζοντας το φινάλε του «Breakfast@Star», αλλά και τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα.
Η δημοσιογράφος δεν έκρυψε τη συγκίνησή της για το τέλος της εκπομπής, ενώ ξεκαθάρισε πως μέχρι στιγμής δεν έχει δεχθεί επίσημη πρόταση για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, παρά τα σενάρια που τη θέλουν να βρίσκεται στο πλευρό του Γιώργου Λιάγκα.
«Ήταν τέσσερα υπέροχα χρόνια, περάσαμε ωραία και στεναχωριόμαστε που θα αποχωριστούμε ο ένας τον άλλον. Δεν παίρνουμε εμείς τις αποφάσεις, είναι κύκλοι που ανοίγουν και κλείνουν», είπε αρχικά η Μαίρη Αργυριάδου.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα που τη συνδέουν με την εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει ακόμη κάποια επίσημη συμφωνία.
«Δεν έχω επίσημη πρόταση για να είμαι στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα. Οι συζητήσεις θα γίνουν με την ολοκλήρωση των εκπομπών.
Δεν υπάρχει παρουσιαστής ή παρουσιάστρια που δεν θα μπορούσα να συνεργαστώ. Όλοι είναι υπέροχοι. Δεν ξέρω πού θα είμαι και τι θα κάνω την επόμενη σεζόν».
Δείτε τις δηλώσεις:
Διαβάστε επίσης: Μαίρη Αργυριάδου: «Η αλήθεια είναι ότι το Breakfast@Star ολοκληρώνει τον κύκλο του»