Η εκπομπή «Μαμα-δες» έριξε αυλαία για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν το Σάββατο 27 Ιουνίου μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ, με τη Ζωή Κρονάκη να αποχαιρετά το κοινό εμφανώς συγκινημένη.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, που βρίσκεται στο τιμόνι της εκπομπής, δεν έκρυψε τη συναισθηματική της φόρτιση, καθώς το συγκεκριμένο τηλεοπτικό πρότζεκτ ξεκίνησε πριν από χρόνια ως δική της ιδέα και εξελίχθηκε σε μια εκπομπή που συντρόφευσε χιλιάδες οικογένειες.
Στην έναρξη της εκπομπής, η Ζωή Κρονάκη ανέφερε: «Το να βρίσκομαι σήμερα στο τιμόνι της παρουσίασης είναι ιδιαίτερα συγκινητικό για μένα. Κάποιοι γνωρίζετε ότι όλο αυτό ξεκίνησε ως μια δική μου ιδέα, κάποιοι άλλοι όχι, μια ιδέα από την περίοδο ακόμη της εγκυμοσύνης. Η ιδέα έγινε εκπομπή, μια εκπομπή που όλα αυτά τα χρόνια συντρόφευσε οικογένειες, μας ενημέρωσε, μας συγκίνησε, μας έκανε να αισθανθούμε πράγματα».
Στη συνέχεια, μιλώντας για τη δική της πορεία ως μητέρα, πρόσθεσε: «Ως μαμά, όταν ξεκινούσα αυτήν εδώ την εκπομπή, τα παιδιά μου ήταν πολύ μικρά ακόμη. Σήμερα, λοιπόν, έχω δυο εφηβάκια και αντιλαμβάνομαι πόσο διαφορετικά είναι αυτά τα ηλικιακά ορόσημα, αυτά τα στάδια, αυτές οι διαφορετικές πίστες».

Λίγο πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους του τελευταίου επεισοδίου, η Ζωή Κρονάκη απευθύνθηκε στους τηλεθεατές με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα, λέγοντας: «Μια χρονιά γεμάτη ιστορίες. Αισθανθήκαμε, συγκινηθήκαμε, ενημερωθήκαμε μέσα από τις δικές σας ιστορίες οι οποίες είναι ατέρμονες. Δεν τελειώνουν ποτέ. Αυτό που, τουλάχιστον εγώ, μπορώ να μεταφέρω ως γνώση, στα χρόνια που είμαι μαμά, είναι ότι δεν υπάρχει εγχειρίδιο, δεν υπάρχει σωστός τρόπος, να είσαι γονιός».
Κλείνοντας, ευχήθηκε σε όλους ένα όμορφο καλοκαίρι, τονίζοντας: «Σίγουρα, όταν η πρόθεση είναι η αγάπη, είσαι ο τέλειος γονιός για τα παιδιά σου. Να είστε όλοι και όλες καλά. Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «Μαμα-δες» έκαναν πρεμιέρα στην ΕΡΤ2 τον Οκτώβριο του 2020, με τη Ζωή Κρονάκη στην παρουσίαση, αποτελώντας μια εκπομπή αφιερωμένη στην οικογένεια, τη γονεϊκότητα και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Διαβάστε επίσης: Χριστίνα Μπόμπα για μητρότητα: «Το πρώτο δίμηνο, τρίμηνο, ήμουν λες και με είχε πατήσει τρένο»