Άννα Χατζησοφιά: Η καταγγελία της ότι κόπηκαν σκηνές από το επεισόδιο του «Καφέ της Χαράς» της Παρασκευής 5/2
Νέα

Άννα Χατζησοφιά: Η καταγγελία της ότι κόπηκαν σκηνές από το επεισόδιο του «Καφέ της Χαράς» της Παρασκευής 5/2

Άννα Χατζησοφιά: Η καταγγελία της ότι κόπηκαν σκηνές από το επεισόδιο του «Καφέ της Χαράς» της Παρασκευής 5/2

Η απάντηση του ΑΝΤ1 και το σχόλιο του Χάρη Ρώμα

Μια ιδιότυπη καταγγελία έφερε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού προέρχεται από την Άννα Χατζησοφιά, το «άλλο μισό» του συγγραφικού «διδύμου» Χατζησοφιά-Ρώμα, που υπογράφουν και το «Καφέ της Χαράς».

Αφορμή στάθηκε το επεισόδιο της σειράς που προβλήθηκε την Παρασκευή 5/2. Σύμφωνα με τη σεναριογράφο, το επεισόδιο προβλήθηκε με κομμένες σκηνές μεταξύ της Βάλιας και του Ιάσονα.

«Τι έγινε παιδιά εκεί στον ΑΝΤ1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από την ωμότητα της σεξουαλικής παρενόχλησης; Στις μέρες μας, που γίνεται ο κακός χαμούλης;» έγραψε ταγκάροντας και τον Χάρη Ρώμα αλλά και τον Νίκο Ψαρρά που υποδύεται τον Ιάσονα αλλά και την Έφη Ρασσιά που κάνει τη Βάλια. 

Αργότερα ανέβασε νέο πόστο το οποίο έγραφε:

«Τώρα με πήραν από το κανάλι και μου είπαν ότι ήταν άγριες οι σκηνές σκηνοθετικά για τις 9μμ, που βλέπουν παιδιά και απαγορεύει το ΕΣΡ τέτοια προσέγγιση. Επίσης ότι είχαν συνεννοηθεί με την παραγωγή και τον σκηνοθέτη Τάκη Μιχαήλ και το ξαναμόνταραν εκείνοι. Δεν ξέρω γιατί εγώ και ο Χάρης Ρώμας δεν είχαμε ενημερωθεί από το σκηνοθετικό».

Ο ίδιος ο Χάρης Ρώμας αλλά και ο Νίκος Ψαρράς σχολίασαν την ανάρτησή της:

«Είναι κρίμα να μην βλέπει η κοινωνία το θράσος του θύτη στην χυδαία προσπάθεια του να ενοχοποιήσει το θύμα του.Γιατί είναι σύνηθες ως τακτική.Κάποιους λόγους είχαμε οι δημιουργοί όταν τα γράφαμε.Και σίγουρα δεν ήταν λόγοι τηλεθέασης!» έγραψε ο Χάρης Ρώμας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Znews, οι σκηνές που κόπηκαν από το εν λόγω επεισόδιο ήταν πολύ τολμηρές για τη ζώνη προβολής της σειράς και θα έπρεπε να αλλάξει η σήμανση. Η δε αναπροσαρμογή στο μοντάζ έγινε με τη σύμφωνη γνώμη του σκηνοθέτη και της παραγωγής.