Είδαμε την avant premiere του «Σιωπηλού δρόμου»: Το next best thing στη μυθοπλασία είναι εδώ
Νέα

Είδαμε την avant premiere του «Σιωπηλού δρόμου»: Το next best thing στη μυθοπλασία είναι εδώ

Είδαμε την avant premiere του «Σιωπηλού δρόμου»: Το next best thing στη μυθοπλασία είναι εδώ

Η πλοκή, οι ερμηνείες, το μυστήριο και η εξαιρετική μουσική επένδυση

Οι περί τα τηλεοπτικά γνώστες ή εν πάση περιπτώσει όσοι ασχολούμαστε με τα τηλεοπτικά δρώμενα είχαμε λιγάκι… «ανησυχήσει» από τη φετινή επέλαση των ριάλιτι στην prime time.

Όχι ότι και αυτά δεν αποτελούν ένα τηλεοπτικό προϊόν που πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη αν κρίνουμε και από τις τηλεθεάσεις.

Από την άλλη δεν μπορούμε να μην αναπολήσουμε λίγο τις εποχές που κρατούσαμε το τηλεκοντρόλ στο χέρι και είχαμε όχι μία, όχι δύο αλλά πολύ περισσότερες επιλογές σε καλά σίριαλ, κάθε είδους: κωμωδίες, δράμα, αστυνομικά, αισθηματικά. Όλα προσεγμένες παραγωγές και όλα άξια λόγου.

Η τηλεόραση αλλάζει, ναι. Ζούμε στην εποχή του Netflix, ναι. Αλλά η ελεύθερη τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ένα αγαθό -υποτιμημένο για διάφορους λόγους μεν, αλλά αγαθό- που διατίθεται δωρεάν. Και ειδικά εν καιρώ πανδημίας, για μια μεγάλη μερίδα κοινού, είναι η μόνη παρέα.

Της αξίζει λοιπόν μια ευκαιρία και μας αξίζει ως τηλεθεατές ένα προσφερόμενο προϊόν που να θέλουμε να «αγοράσουμε».

Οι «Άγριες Μέλισσες» ήταν μια καλή αρχή για να επιστρέψει δυναμικά η μυθοπλασία στις οθόνες μας. Λίγο οι vintage εικόνες, λίγο τα πάθη των ηρώων, συγκέντρωσαν τα φώτα.

Το ίδιο και οι πολύ καλές νέες σειρές της κρατικής τηλεόρασης όπως τα «Καλύτερά μας χρόνια» και η «Τούρτα της μαμάς».

Ήρθε λοιπόν η ώρα να προσθέσουμε ένα ακόμα λιθαράκι στην επιστροφή της καλής τηλεόρασης. Και ίσως δεν είναι τυχαίο ότι το υπογράφουν οι σεναριογράφοι των «Μελισσών», Πέτρος Καλκόβαλης και Μελίνα Τσαμπάνη.

Ο λόγος φυσικά για τον «Σιωπηλό δρόμο», τη νέα δραματική σειρά του Mega που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή, 4 Απριλίου στις 21.00.

Και αξίζει πραγματικά να κάνετε μια στάση στη συχνότητα του Μεγάλου καναλιού αν θέλετε να δείτε πώς στήνεται αριστοτεχνικά ένα σύγχρονο αστυνομικό δράμα.

Όσοι αγαπάτε τις σειρές τύπου CSI ή Criminal Minds, όσοι αγαπάτε τις ταινίες μυστηρίου αλλά και όσοι απλώς θέλετε να δείτε κάτι που θα κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον σας για περίπου μία ώρα, τότε αυτή η σειρά είναι ό,τι καλύτερο θα δείτε αυτή τη στιγμή στη μικρή οθόνη.

Το πρώτο επεισόδιο που είδαμε λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα μας γέμισε προσμονή και για τα επόμενα.

Οικογένειες με καλογυαλισμένες βιτρίνες που όμως έχουν καλά κρυμμένες ρωγμές

Η ιστορία ξεκινάει σε ένα πλούσιο προάστιο όπου τοποθετείται η οικογένεια Καρούζου που πρωταγωνιστεί στη σειρά.

Αυτό που πρώτα από όλα κάνει εντύπωση είναι ο ρόλος του Αντώνη Καφετζόπουλου, του ισχυρού επιχειρηματία που έχει δύο κόρες και έναν γιο. Ο Καφετζόπουλος μοιάζει να κάνει κόντρα ρόλο σε σχέση με όσα τον έχουμε συνηθίσει τηλεοπτικά και πείθει από την πρώτη στιγμή.

Η επιφανειακά ευτυχισμένη οικογένειά του, δηλαδή η κόρη του Αθηνά (Ανθή Ευστρατιάδου) με τον σύζυγό της, Βασίλη Τότση (Χρήστος Λούλης) και την κόρη τους, Αριστέα φαίνεται τέλεια όταν μαζεύεται όλη για να γιορτάζουν τα γενέθλια του πατριάρχη. Παρόντες η δεύτερη σύζυγός του, Ιουλία αλλά και η έτερη κόρη του, Μαντώ (Βίκυ Παπαδοπούλου), με τον σύζυγό της, Νικήτα Γκέκα (Γιάννος Περλέγκας), που είναι και ο δήμαρχος της περιοχής, και τον γιο τους.

Το πρώτο αγκάθι αποκαλύπτεται όταν η Αθηνά προσπαθεί μάταια να επικοινωνήσει με την τρίτη αδελφή της, τη μικρότερη, τη δημοσιογράφο Θάλεια Καρούζου, για να της θυμίσει τα γενέθλια του πατέρα τους.

Όπως αφήνεται να διαφανεί, έχει πολύ διαταραγμένες σχέσεις με την οικογένειά της και οι λόγοι θα φανούν αργότερα.

Η επόμενη μέρα βρίσκει κάθε οικογένεια να ετοιμάζει τα παιδιά της για το σχολικό. Είναι όλες επιφανείς οικονομικά και τα παιδιά φοιτούν σε ακριβό ιδιωτικό σχολείο.

Εκεί αρχίζουν να διαφαίνονται τα πρώτα σημάδια ότι κάτω  από την καλογυαλισμένη εικόνα κρύβονται δράματα κυρίως στις σχέσεις των ζευγαριών.

Ένα βανάκι που ακολουθεί το σχολικό των παιδιών τους δεν κινεί την περιέργειά τους.

Όταν αργότερα μέσα στη μέρα θα κληθούν επειγόντως στο σχολείο για να τους ανακοινωθεί ότι αγνοείται το σχολικό με 9 παιδιά, τη συνοδό τους και τον οδηγό τότε αρχίζουν τα πράγματα να σκουραίνουν.

Ο  Νικήτας Γκέκας αντιδρά έντονα και μαζί με τον Βασίλη πηγαίνουν στον χώρο όπου βρέθηκε το πρώτο στοιχείο που θα ξετυλίξει το νήμα της υπόθεσης.

Το βανάκι που το πρωί δεν πρόσεξε κανείς τώρα βρίσκεται καμμένο και ο Βασίλης που το είχε δει συνειδητοποιεί ότι η κόρη του και άλλα 8 παιδιά έχουν πέσει θύματα εγκληματικής ενέργειας.

Πάνω στην απελπισία του αποκαλύπτει το πρώτο μυστικό της δικής του οικογένειας στον Νικήτα, ότι παίρνει διαζύγιο με τη σύζυγό του και δεν το ξέρει κανείς.

Η Μυρτώ Αλικάκη είναι η ιδιοκτήτρια του σχολείου που αναλαμβάνει να ενημερώσει τους συγγενείς ότι πρόκειται για απαγωγή.

Η Θάλεια Καρούζου -που την υποδύεται με κινηματογραφική ακρίβεια η Πηνελόπη Τσιλίκα- εμφανίζεται στη ζωή της αδελφής της μόλις μαθαίνει το νέο και θα είναι εκείνη που θα παίξει καταλυτικό ρόλο στα επόμενα επεισόδια.

Και αυτό γιατί στο τελευταίο πλάνο του πρώτου επεισοδίου οι απαγωγείς επικοινωνούν με εκείνην και ζητούν λύτρα: 100 εκατομμύρια ευρώ.

Κινηματογραφικών προδιαγραφών παραγωγή, κινηματογραφικές ερμηνείες

Η σειρά πέρα από κάποια πολύ αναγνωρίσιμα ονόματα διαθέτει μια πλειάδα ηθοποιών που έχουν θητεία στον κινηματογράφο και το θέατρο όπως η Πηνελόπη Τσιλίκα (όσοι αγαπάτε τον Παντελή Βούλγαρη θα την αναγνωρίσετε από τη «Μικρά  Αγγλία») αλλά και ο Δημήτρης Λάλος -πρωταγωνιστής στους «Αισθηματίες» του Νίκου Τριανταφυλλίδη- που κρατά τον καίριο ρόλο του Αστυνόμου οποίος αναλαμβάνει την υπόθεση της απαγωγής.

Και αυτό την κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα στο να δούμε φρέσκες ερμηνείες από «άκαφτους» τηλεοπτικά ηθοποιούς.

Από την άλλη, τα περισσότερα «μεγάλα» ονόματα της σειράς όπως ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο Χρήστος Λούλης, η Βίκυ Παπαδοπούλου, αλλά και η Χριστίνα Φαμέλη καλούνται να ερμηνεύσουν νέους, διαφορετικούς ρόλους και είναι όλοι ενδιαφέροντες για το τι κρύβουν.

Όσο για τη μουσική της σειράς; Κάθε καρέ είναι δουλεμένο με νότες που εξελίσσονται παράλληλα με την πλοκή και ντύνουν μουσικά όλη την ένταση, το μυστήριο αλλά και την αγωνία που κρύβει το δράμα των ηρώων. Διόλου τυχαία η επιλογή του Θοδωρή Ρέγκλη που η δουλειά του φαίνεται σε κάθε πλάνο.

Εξαιρετικά τα πλάνα με drone αλλά και τα κοντινά που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης για να εξυπηρετήσει την πλοκή του.

Mένει να δούμε λοιπόν πόσο σιωπηλός είναι αυτός ο δρόμος που εξαφάνισε 9 παιδιά αλλά και τι κρύβουν οι «σιωπές» των ηρώων που στο πρώτο επεισόδιο μας έδωσαν δείγματα ότι τα πάθη τους είναι πολλά και κρυφά.