ΕΡΤ: Βγαίνει μπροστά με νέο σήμα και νέα καμπάνια για το πρόγραμμά της
Νέα

ΕΡΤ: Βγαίνει μπροστά με νέο σήμα και νέα καμπάνια για το πρόγραμμά της

ΕΡΤ: Βγαίνει μπροστά με νέο σήμα και νέα καμπάνια για το πρόγραμμά της

«Κάθε μέρα το καλύτερό μας» το σλόγκαν της κρατικής τηλεόρασης

Με νέο τρέιλερ, νέο σήμα και νέο πρόγραμμα, η ΕΡΤ μπαίνει στην καινούρια σεζόν με σλόγκαν «Κάθε μέρα το καλύτερό μας».

Στο τηλεοπτικό σποτ που βγήκε στον αέρα συμμετέχουν ανώνυμοι αλλά και επώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας.

Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο της κρατικής τηλεόρασης, όλοι δέχθηκαν αφιλοκερδώς να μετάσχουν στη φετινή καμπάνια της ΕΡΤ, καλώντας μας να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να γίνουμε έμπνευση για όλους.

Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ εμφανίζονται οι:

  • Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός
  • Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT
  • Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός
  • Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός
  • Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού
  • Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)
  • Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις
  • Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος
  • Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος
  • Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης

Νέα λογότυπα, νέα εποχή

Το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου όμως τα νέα της λογότυπα εμφανίζονται από σήμερα.

Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.

Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark.

Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.