Eurovision 2019: Τι βαθμό πήραν η Τάμτα, η Κατερίνα Ντούσκα, η Madonna και ο Duncan Laurence για το στυλ τους;
Νέα

Eurovision 2019: Τι βαθμό πήραν η Τάμτα, η Κατερίνα Ντούσκα, η Madonna και ο Duncan Laurence για το στυλ τους;

Eurovision 2019: Τι βαθμό πήραν η Τάμτα, η Κατερίνα Ντούσκα, η Madonna και ο Duncan Laurence για το στυλ τους;

Δεν κρίθηκε μόνο η μουσική στη φετινή Eurovision αλλά και το στυλ.

Ο ευρωπαϊκός Τύπος είχε πολλά να πει για τόσο για τις στιλιστικές προτάσεις, όσο και για τις στιλιστικές παρωδίες του διαγωνισμού.

Και ήταν ουκ ολίγες! Από τις εμφανίσεις vintage και τις γκόθικ αναφορές, μέχρι τις επιρροές από το Game of Thrones και τον κόσμο του σαδομαζοχισμού.

Τίποτα καλό δεν είδαν οι Γερμανοί!

Όπως σημειώνει η γερμανική Welt αρκετά από τα κοστούμια της βραδιάς ήταν σαν αποτυχημένες δημιουργίες για φανταστικούς ηγέτες, που πετάνε πάνω σε δράκους.

Χρωματικά δεν υπήρξε καμία πρωτοτυπία με την Ευρώπη να είναι διαιρεμένη αυστηρά στο άσπρο – μαύρο. Δεκατέσσερις από τους συμμετέχοντες επέλεξαν το μαύρο και εννέα το λευκό, ενώ μόνο τρεις ήταν αυτοί που τόλμησαν χρωματικά.

Από την άλλη η ισπανική El Pais κάνει μία πιο αναλυτική αναφορά στις στιλιστικές προτιμήσεις των διαγωνιζόμενων της φετινής Eurovision αναφερόμενη μεταξύ άλλων στη Madonna, την Κατερίνα Ντούσκα και την Τάμτα.

Η κριτική για την Madonna

Για τη Madonna η εφημερίδα σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα επιμένει στο να εμφανίζεται με καλυμμένο το αριστερό της μάτι.

Στο πρώτο τραγούδι το οποίο ερμήνευσε,  το Like a prayer, φόρεσε έναν μαύρο χιτώνα.

Στην συνέχεια, ερμηνεύοντας για πρώτη φορά το νέο της τραγούδι Future, επέλεξε μια πιο cyberpank εμφάνιση, φορώντας ένα μαύρο κορμάκι με τους χαρακτηριστικούς κώνους -σήμα κατατεθέν του πολύ καλού της φίλου Jean Paul Gaultier.

H ενδυματολογική της πρόταση έκλεισε, φορώντας ως Βασίλισσα της pop το στέμμα της.

H αρνητική κριτική για την Τάμτα

Τα σχόλια της El Pais για την εμφάνιση της τραγουδίστριας της Κύπρου δεν ήταν καθόλου κολακευτικά. Μπορεί στην Ελλάδα η Τάμτα να θεωρείται fashion icon, φαίνεται όμως πως στην Ευρώπη δεν έγινε το ίδιο.

Η εφημερίδα σημειώνει ότι η εμφάνιση της Τάμτα αποτελεί φόρο τιμής στο λάτεξ, παραβιάζοντας κάθε κανόνα σεμνότητας.

Σε ό,τι αφορά την κινησιολογία της τραγουδίστριας, η εφημερίδα κάνει αναφορά στο θρύλο της πανκ μουσικής Σιούξι Σιού, που μεσουράνησε την δεκαετία του 1980.

Αλλά και για το τραγούδι Replay η εφημερίδα είναι επικριτική καθώς βλέπει πολλές ομοιότητες με το Fuego της Ελένης Φουρέιρα, με το οποίο συμμετείχε πέρσι η Κύπρος, κι αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς και τα δύο τραγούδια επιμελήθηκε η ίδια ομάδα.

Τα θετικά σχόλια για την Κατερίνα Ντούσκα

Η Κατερίνα Ντούσκα, πρέπει να νιώθει, αν μη τι άλλο, δικαιωμένη από τις στιλιστικές της επιλογές.  Αυτό τονίζει η El Pais.

Σύμφωνα με την εφημερίδα κατάφερε να προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των θεατών μέσα από τις αναφορές στην ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα τη θεά Αφροδίτη, γεμίζοντας την ντουλάπα με δαντέλες, κρύσταλλα, λουλούδια, φωτεινά χρώματα και τούλια.

Μία πολύ καλή εμφάνιση για την Κατερίνα, όπως σημειώνει η εφημερίδα.

Τα στυλιστικά εύσημα στον Duncan Laurence

Ο Ολλανδός νικητής του διαγωνισμού δεν εντυπωσίασε μόνο με το τραγούδι και τις φωνητικές του ικανότητες, όπως σημειώνει η El Pais.

Και ενδυματολογικά ο 25χρονος τραγουδιστής ήταν υπόδειγμα του στυλ.

Τζιν παντελόνι, μπλε πουκάμισο και στις ίδιες αποχρώσεις οvershirt αποτελούσε μία σύγχρονη στιλιστική πρόταση.

Μπορεί να μην ήταν μία ριζοσπαστική στιλιστική πρόταση, ήταν όμως, σημειώνει η εφημερίδα, ένα καλό παράδειγμα για το πώς να ντυθείς σήμερα με αξιοπρεπή και σύγχρονο τρόπο.

Πηγή: ΑΠΕ