Γιώργος Αρσενάκος: Το ατύχημα της Άννας Βίσση με το φόρεμα της Eurovision και η παρουσία του στο House of fame
Νέα

Γιώργος Αρσενάκος: Το ατύχημα της Άννας Βίσση με το φόρεμα της Eurovision και η παρουσία του στο House of fame

Γιώργος Αρσενάκος: Το ατύχημα της Άννας Βίσση με το φόρεμα της Eurovision και η παρουσία του στο House of fame

Όσα είπε στο περιοδικό ΟΚ!

Στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί με τα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» και τη Σόνια Καζόνι μίλησε ο συνιδρυτής της Panik Records, Γιώργος Αρσενάκος, που φέτος τον βλέπουμε και στη θέση του κριτή του House of fame.

Στην πρώτη του συνέντευξη μίλησε για την εταιρεία του, τους καλλιτέχνες που εκπροσωπεί, το μουσικό σόου που συμμετέχει αλλά και για την «ένωση» Βίσση-Βανδή καθώς και μια φορτισμένη εμπειρία που βίωσε από ένα ατύχημα της Άννας Βίσση.

«Αν δεν ήταν ο Νίκος Κοκλώνης θα ήταν δύσκολο να γίνει η ένωση Βίσση-Βανδή»

Μιας και στην Panik ανήκουν πλέον και η Άννα Βίσση και η Δέσποινα Βανδή μίλησε για τη συνάντησή τους στο J2US.

«Δεν το είχα φανταστεί, ούτε το είχα προκαλέσει ποτέ να έρθουν πιο κοντά. Προτιμούσα να είναι δύο παράλληλοι δρόμοι για μένα. Η συνάντησή τους μουσικά και τηλεοπτικά ήταν κάτι που πρώτος το πρότεινε ο Νίκος Κοκλώνης. Στην αρχή γέλασα. Αλλά ο Νίκος είναι ένας άνθρωπος που πάντα σε εξιτάρει και σε αιφνιδιάζει με τις ιδέες και τις σκέψεις του. Έτσι, πολύ σύντομα αυτό το αυθόρμητο γέλιο εξελίχθηκε σε μια σοβαρή σκέψη. Και μέσα από την κουβέντα καταλάβαμε πως όλο αυτό το πρότζεκτ –η «ένωση» της Βίσση με τη Βανδή, μια ιδέα που ξεκίνησε σχεδόν παράλληλα με το Just the 2 of Us– είχε τεράστια δυναμική. Αν δεν ήταν ο Νίκος να το παρακινήσει και δεν υπήρχε ένας μόνο άνθρωπος, εγώ εν προκειμένω, να μιλά και με τις δύο καλλιτέχνιδες, θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να γίνει. Έχοντας δουλέψει και με τις δύο για οκτώ περίπου χρόνια, γνώριζαν πολύ καλά ότι θα σεβόμουν τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις κάθε πλευράς και πως δεν υπήρχε περίπτωση να «ρίξω» κάποιον εις βάρος του άλλου. Έτσι, μπόρεσε και έγινε αυτή η συνάντηση, που γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην τηλεοπτική ιστορία. Είναι ένα ορόσημο στη μουσική σκηνή για όλους εμάς που βιώσαμε και γνωρίζουμε αυτή την “κόντρα”».

Το ατύχημα της Άννας Βίσση που τον τρόμαξε

«Μια φορτισμένη συναισθηματικά στιγμή, κυρίως όμως από τη δική μου πλευρά και για τελείως διαφορετικούς λόγους, ήταν ένα ατύχημα που είχε η Άννα Βίσση στη σκηνή, όταν άνοιξε η καταπακτή πριν προλάβει να απομακρυνθεί και έπεσε σε κενό 2,5 μέτρων. Είχε γίνει ένα λάθος στον συντονισμό του μηχανισμού του stage και πέφτοντας χτύπησε πολύ – μετά μάθαμε πως έσπασε τα πλευρά της. Φύγαμε αμέσως μαζί και πήγαμε στο Υγεία. Είχα αγχωθεί περισσότερο από εκείνη που με εντυπωσίασε με το πόσο ψύχραιμη και δυνατή ήταν. Έλεγε: «Παιδιά, μη φοβάστε, όλα καλά». Τελικά στο νοσοκομείο φτάσαμε να γελάμε γιατί όταν συνέβη αυτό φορούσε το φόρεμα της Eurovision και της είχα πει: “Άννα μου, μην το ξαναβάλεις αυτό το φόρεμα, δεν σου πάει καλά”».

«Δεν βγήκα στην τηλεόραση για να γίνω διάσημος»

Όπως είπε έχει δεχτεί ξανά πρόταση για την τηλεόραση.

«Η πρώτη ήταν για το X-Factor το 2018, πάλι με μια all star ομάδα από καλλιτέχνες της Panik – η Δέσποινα Βανδή παρουσιάστρια, ο Χρήστος Μάστορας και η Μελίνα Ασλανίδου στην επιτροπή. Όμως, δεν ένιωθα έτοιμος να αντιμετωπίσω τη συστολή μου απέναντι στον δημόσιο λόγο. Το 2020 είχα κάνει κουβέντακαι με τον φίλο μου τον Νίκο Κοκλώνη για την επιτροπή του Just the 2 of Us, αλλά στα διαγωνιζόμενα ζευγάρια συμμετείχαν πολλοί καλλιτέχνες μου και θεώρησα πως θα ήταν λάθος να μπω σε ρόλο κριτή τους. Όταν ήρθε η πρόταση από τον ΣΚΑΪ τον Νοέμβριο, ήμουν πιο έτοιμος – έπαιξε ρόλο και η συνθήκη της καραντίνας και ένιωσα ότι μέσα από ένα μουσικό τηλεοπτικό πρότζεκτ αντιστεκόμαστε σε αυτή την αδράνεια που δημιουργεί το lockdown».

Aν δεν το παρουσίαζε η Ελένη Φουρέιρα και δεν ήταν δικοί του καλλιτέχνες στην επιτροπή, η Καίτη Γαρμπή και ο Γιάννης Πλούταρχος, δεν θα είχε δεχτεί να συμμετέχει στο House of fame.

«Για μένα αυτό το οικογενειακό περιβάλλον ήταν κίνητρο να πω το «ναι». Δεν βγήκα στην τηλεόραση για να γίνω διάσημος, αλλά για να προβάλω μια εταιρεία και μια φιλοσοφία, αυτή της Panik», εξηγεί.

Πώς ήταν για εκείνον η εμπειρία του πρώτου live;

«Η πρόβα τζενεράλε ήταν μια καταστροφή για μένα! Για πρώτη φορά στη ζωή μου έπαθα αυτό που λένε «σεντόνι». Σαν να ήμουν μουδιασμένος. Έφυγα από την πρόβα και έλεγα μέσα μου: «Τώρα εγώ γιατί το κάνω αυτό; Πού έμπλεξα!». Την ημέρα που πηγαίναμε για το πρώτο live είχα στην αρχή αυτό το συναίσθημα του μικρού παιδιού που δεν θέλει να πάει στο σχολείο. Όταν, όμως, φτάσαμε εκεί και άνοιξε η κάμερα, έγινε κάτι μαγικό και όλα πήγαν μια χαρά. Έπεσα στα βαθιά γιατί είναι live αλλά ένιωσα μια ωραία οικειότητα και νομίζω πως… τον σκότωσα τον «δράκο» μου και είμαι πολύ χαρούμενος και πιο δυνατός. Πιστεύω ότι μέσα από αυτή τη μουσική ακαδημία θα αναδειχτούν νέοι καλλιτέχνες».

«Δεν με είδα μετά την πρεμιέρα. Για να είμαι ειλικρινής, είδα πολύ λίγα αποσπάσματα στο Ίντερνετ. Επίσης, ομολογώ πως δεν διαβάζω καθόλου Twitter. Δεν θέλω να επηρεάζομαι» λέει.