«Η μηχανή του χρόνου»: Η ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου που έμελλε να γραφτεί με μαύρα γράμματα
Νέα

«Η μηχανή του χρόνου»: Η ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου που έμελλε να γραφτεί με μαύρα γράμματα

«Η μηχανή του χρόνου»: Η ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου που έμελλε να γραφτεί με μαύρα γράμματα

Μια ιστορία γραμμένη από δυστυχήματα!

Η ιστορία των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1880, με την κατασκευή της γραμμής μεταξύ της Αθήνας και του Πειραιά με ιδιωτική χρηματοδότηση, μήκους 9 χιλιομέτρων.

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο αναπτύχθηκε στη συνέχεια σταδιακά, με πρωτοβουλία ιδιωτικών ξένων εταιρειών, με την υιοθέτηση ενός δικτύου τεσσάρων εύρων γραμμής: 600, 750, 1.000 και 1.435 χιλιοστών.

Μέρος του δικτύου είχε κληρονομηθεί, ως αποτέλεσμα της προσάρτησης στην ελληνική επικράτεια, μερών της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Το «Στούντιο 4» μετέδωσε επεισόδιο από τη «Μηχανή του χρόνου» όπου γινόταν εκτενέστερη αναφορά στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, το τρένο αυτό του θανάτου, έμελλε να γραφτεί με μαύρα γράμματα στην ιστορία, αφού ο απολογισμός των θυμάτων είναι στους 57!