Και όμως, το Ertflix είναι πρώτο μπροστά από τις ιδιωτικές ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα
Νέα

Και όμως, το Ertflix είναι πρώτο μπροστά από τις ιδιωτικές ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα

Και όμως, το Ertflix είναι πρώτο μπροστά από τις ιδιωτικές ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα

Tι έδειξαν τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας;

Ποιος να το φανταζόταν ότι το Ertflix, η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, πριν καν κλείσει χρόνο, θα είχε τόσο μεγάλη επιτυχία ώστε να κερδίσει την πρωτιά ανάμεσα στις υπόλοιπες γνωστές και ιδιωτικές εν λειτουργία ελληνικές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα αποκλειστικά από το internet;

Η επιτυχία αυτή είναι μετρήσιμη. Και το δείχνει η τελευταία έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤT με θέμα τη χρήση που κάνουν οι πολίτες στις λεγόμενες Over The Top (ΟΤΤ) επιφυείς υπηρεσίες internet είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

Η έρευνα αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων (επισκεψιμότητα, συχνότητα, κ.λπ.) σε σχέση με τις υπηρεσίες ΤV που διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το internet σε κάθε τύπου συσκευή.

Όπως προκύπτει από την έρευνα,την πρωτοκαθεδρία φυσικά έχει το Netflix σε ποσοστό 85% επί των χρηστών ΟΤΤ υπηρεσιών. Ωστόσο το Ertflix έρχεται δεύτερο (26%) και το app της Cosmote (21%).

Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που διερευνήθηκαν (Nova app, Vodafone app, Wind app, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo) συγκεντρώνουν ποσοστά από 10% και κάτω.

Εντυπωσιακό στοιχείο είναι επίσης η διείσδυση του Ertflix σε όλα τα κοινά, με μεγαλύτερη τάση σε αυτά που έχουν ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση, στοιχείο που επιβεβαιώνει την ποιότητα και ποικιλία των προγραμμάτων του.

Στα γενικά στοιχεία, σχεδόν 6 στους 10 χρήστες internet έχουν κάνει χρήση τουλάχιστον μίας υπηρεσίας/εφαρμογής ΟΤΤ για τηλεοπτικό περιεχόμενο, ιδιαίτερα μικρές ηλικίες ή φοιτητές (πάνω από 80%), επιβεβαιώνοντας έτσι και στην Ελλάδα την παγκόσμια τάση για on demand θέαση.

Το γεγονός ότι το ελληνικό κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει τις ψηφιακές υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου φαίνεται και από το γεγονός ότι καταγράφεται διάρκεια χρήσης περίπου 2,5 ώρες την ημέρα, με 1 στους 2 χρήστες να είναι τακτικοί (heavy/moderate), ενώ η υψηλότερη χρήση εντοπίζεται, βέβαια, στους νέους 16-34 ετών και στους φοιτητές.