Μάκης Δελαπόρτας: Η Τζένη Καρέζη που ερωτεύτηκε τον Καζάκο στο τάβλι και ο κρυφός έρωτας Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη και η στενάχωρη εικόνα του Θανάση Βέγγου
Νέα

Μάκης Δελαπόρτας: Η Τζένη Καρέζη που ερωτεύτηκε τον Καζάκο στο τάβλι και ο κρυφός έρωτας Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη και η στενάχωρη εικόνα του Θανάση Βέγγου

Μάκης Δελαπόρτας: Η Τζένη Καρέζη που ερωτεύτηκε τον Καζάκο στο τάβλι και ο κρυφός έρωτας Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη και η στενάχωρη εικόνα του Θανάση Βέγγου

Οι ιστορίες που διηγήθηκε από το χαστούκι του Παπαγιαννόπουλου στην Αρώνη, αλλά και ο μύθος για τους ηθοποιούς που γύρισαν πορνό

Ο Μάκης Δελαπόρτας ήταν καλεσμένος του Γρηγόρη Αρναούτογλου και παρουσίασε άγνωστο παρασκήνιο από πολύ γνωστές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου όπως το καταγράφει στο νέο του βιβλίο.

Από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που είπε ήταν το παρασκήνιο της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα» με πρωταγωνιστές την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο. Ήταν η ταινία που γνωρίστηκαν.

Όπως είπε, δεν ερωτεύτηκαν αμέσως. «Η Τζένη ήταν δεινή ταβλαδόρισσα. Στα διαλείμματα έπαιζε τάβλι. Δεν την κέρδιζε κανείς. Ο μόνος που την κέρδισε ήταν ο Καζάκος και έτσι ξεκίνησε ο έρωτάς τους» είπε.

Για την ταινία «Αλίμονο στους νέους» αποκάλυψε ότι ο ξένος μακιγιέρ που προσελήφθη για να μεταμορφώσει σε γέρο τον Δημήτρη Χορν πήρε όσα λεφτά και ο μεγάλος πρωταγωνιστής!

Μία από τις στενάχωρες φωτογραφίες που προβλήθηκε είναι αυτή του Θανάση Βέγγου ως Δόκτωρα Ζιβέγγου να ξεκρεμάει την ταμπέλα της κινηματογραφικής του εταιρείας που έκλεισε λόγω χρεών.

Μίλησε όμως και για τον ζηλιάρη Λάμπρο Κωνσταντάρα όταν ήταν ζευγάρι με την Άννα Καλουτά. Έκαναν μαζί την ταινία «Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν» και ο Κωνσταντάρας διέκοψε το γύρισμα διότι δεν δεχόταν που το σενάριο ήθελε τον νεαρό Αλέκο Αλεξανδράκη να φλερτάρει τη σύντροφό του!

Έκτοτε έβαλε όρο στα συμβόλαιά του να μην φλερτάρουν τις συντρόφους του σε ρόλους.

Ήταν όμως και ο πιο καθαρός ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου. «Λουζόταν την κολόνια» είπε χαρακτηριστικά ο Μάκης Δελαπόρτας.

Για τη Ζωζώ Σαπουντζάκη ο Μάκης Δελαπόρτας είχε πολλά να πει αλλά στάθηκε στη μητέρα της, την κυρία Φιλίτσα που αποφάσιζε για τα πάντα στα επαγγελματικά της κόρης της. Για τον λόγο αυτό ο Γιάννης Δαλιανίδης στην ταινία «Ξυπόλητος πρίγκιψ», ζήτησε λοιπόν από τη Ζωζώ να μην έρθει η μητέρα της στο γύρισμα. Η κυρία Φιλίτσα όμως παρακολούθησε το γύρισμα με κιάλια από κοντινό λόφο!

Ιδιαίτερη περίπτωση ήταν πώς η Γεωργία Βασιλειάδου ξεκίνησε την καριέρα της στο σινεμά, συνταξιούχος πια. Ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι πριν υπήρξε πριμαντόνα στη Λυρική Σκηνή αλλά δεν ήταν γνωστή.  Πώς την ανακάλυψε ο Αλέκος Σακελλάριος σε ένα καφενεδάκι;

Γιατί ο Γιάννης Δαλιανίδης δεν ήθελε να συνεργαστεί ξανά με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τη πρόβλημα του δημιούργησε στην ταινία «Η ψεύτρα» με τη Χλόη Λιάσκου;

Η τελευταία ταινία του Λάμπρου Κωνσταντάρα ήταν το «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ». Ο μεγάλος ηθοποιός είχε περάσει εγκεφαλικό και κεκέδιζε με αποτέλεσμα να αμφισβητείται αν θα κατάφερνε να κάνει την ταινία. Και όμως! Στο γύρισμα ήταν άψογος.

Το περιβόητο χαστούκι του Παπαγιαννόπουλου στη Μαίρη Αρώνη στην ταινία «Μια τρελή τρελή οικογένεια» κρύβει πίσω της μια μεγάλη ιστορία. Ο μεγάλος κωμικός την αιφνιδίασε στο γύρισμα δίνοντάς της το χαστούκι με αποτέλεσμα η Μαίρη Αρώνη να φύγει από το γύρισμα γιατί όπως είπε «δεν με έχει χαστουκίσει ποτέ κανείς»!

Ο έρωτας του Δημήτρη Παπαμιχαήλ και της Αλίκης Βουγιουκλάκη άνθισε στη «Μοντέρνα Σταχτοπούτα». Το ζευγάρι αποφάσισε να πάει μια βόλτα στη Ρώμη όπου έκαναν τον γύρισμα όπου η φλόγα φούντωσε. Στο τέλος του γυρίσματος για τη σκηνή του φιλιού που βλέπουμε στο φινάλε συνέχισαν να φιλιούνται και ανακοίνωσαν στο συνεργείο ότι σκοπεύουν να παντρευτούν!

Στο «Κάτι να καίει» η Ρένα Βλαχοπούλου πήγαινε πάντα αδιάβαστη. Μια φορά αποφάσισαν και οι άλλοι ηθοποιοί να το κάνουν και εκείνοι αλλά στο γύρισμα που πήγαν αδιάβαστοι εκείνη ήταν διαβασμένοι με αποτέλεσμα να εκτεθούν στον Γιάννη Δαλιανίδη.

Για το τέλος, ο Μάκης Δελαπόρτας ξεκαθάρισε -κόντρα σε πολλές φήμες-  ότι κανένας Έλληνας ηθοποιός της παλιάς γενιάς δεν έχει γυρίσει σκηνές πορνό.

«Στο εξωτερικό κάποιες ταινίες πήγαιναν και ντουμπλάρανε κάποιες σκηνές και βγαίνανε αλλιώς, όπως “Το κορίτσι και το άλογο”».