Meghan Markle – Πρίγκιπας Harry: Πόσα εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν τη συνέντευξή τους; Τα στατιστικά και η σύγκριση με άλλες διασημότητες
Νέα

Meghan Markle – Πρίγκιπας Harry: Πόσα εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν τη συνέντευξή τους; Τα στατιστικά και η σύγκριση με άλλες διασημότητες

Meghan Markle – Πρίγκιπας Harry: Πόσα εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν τη συνέντευξή τους; Τα στατιστικά και η σύγκριση με άλλες διασημότητες

Υψηλά νούμερα τηλεθέασης, ακριβός διαφημιστικός χρόνος

Τα… «άξιζαν» τα λεφτά τους -όπως λέει και η λαϊκή έκφραση- η Meghan Markle και ο Πρίγκιπας Harry που επί δύο ώρες καθήλωσαν μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού στην αμερικανική prime time.

Kαι μπορεί να ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι δεν πήραν ούτε ένα σεντ από τα 8 εκατομμύρια που πλήρωσε το CBS την Oprah Winfrey για τα δικαιώματα κέρδισαν όμως φήμη που θα τους αποφέρει πολλαπλάσια κέρδη.

Τα νούμερα τηλεθέασης δικαίωσαν το αμερικανικό δίκτυο που για κάθε 30 δευτερόλεπτα διαφημίσεων εισέπραττε  325.000 δολάρια.

Μπορεί να μην κατάφεραν να συναγωνιστούν την πορνοστάρ Stormy Daniels όταν μίλησε για τη σχέση της με τον Ντόναλντ Τραμπ και σίγουρα όχι τον Michael Jackson όμως η συνέντευξή τους είχε ευρεία απήχηση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το δίωρο πρόγραμμα Meghan and Harry: A CBS Primetime Special κατάφερε να συγκεντρώσει το 2,6% της τηλεθέασης του δυναμικού κοινού 18-49 στο κανάλι του μόνο, δηλαδή 17,1 εκατομμύρια τηλεθεατές σύμφωνα με  τις ακαθάριστες μετρήσεις.

Για να έχετε ένα πρόχειρο μέτρο σύγκρισης, το πρώην βασιλικό ζεύγος συγκέντρωσε μεγαλύτερη τηλεθέαση από τα βραβεία Emmy του Σεπτεμβρίου και τις πρόσφατες Χρυσές Σφαίρες μαζί (6,4 εκατομμύρια τα πρώτα και 6,9 εκατομμύρια η τελετή της απονομής των Σφαιρών).

Το CBS κυριάρχησε εξαιρετικά άνετα την Κυριακή έναντι όλων των ανταγωνιστών του όταν απέναντί του είχε την πρεμιέρα της σειράς του NBC   Good Girls (0.4%, 1,63 εκατομ) και την τρίωρη απονομή των Critics Choice Awards στο κανάλι CW (0.1%, 370.000 τηλεθεατές).

Όπως αναφέρουν τα αμερικανικά ρεπορτάζ τηλεθέασης, το κοινό που συγκέντρωσαν ήταν το μεγαλύτερο που δεν αφορά τα  σπορ για το τη σεζόν 2020-2021 μέχρι στιγμής, με εξαίρεση τα 20,4 εκατομμύρια τηλεθεατών που είδαν την πρεμιέρα της Queen Latifah αμέσως μετά το Super Bowl.

Στις μετρήσεις της Nielsen δεν έχουν συμπεριληφθεί φυσικά τα εκατομμύρια των τηλεθεατών που είδαν την συνέντευξη εκτός ΗΠΑ, όσοι την είδαν on demand  μετά την προβολή της κ.ο.κ. πράγμα που σημαίνει ότι συνολικός αριθμός των τηλεθεατών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά.

Το μόνο τηλεοπτικό πρόσωπο που κατάφερε να φτάσει τα νούμερα του Δούκα και της Δούκισσας τα τελευταία χρόνια ήταν ο Bruce Jenner όταν το 2015 16,9 εκατομμύρια Αμερικανών παρακολούθησαν τη συνέντευξή του στην Diane Sawyer όπου αποκάλυψε ότι πλέον ήταν μια trans γυναίκα με το όνομα Caitlyn.

Σε ό,τι αφορά την Oprah η καλύτερή της συνέντευξη τηλεοπτικά ήταν και παραμένει εκείνη με τον Michael Jackson το 1993 οπότε και 62 εκατομμύρια τηλεθεατές συντονίστηκαν με το ABC για να τον δουν.

Όσο για το CBS η καλύτερή του τηλεοπτική στιγμή ήταν η συνέντευξη του ζεύγους Οbama το 2008 στην εκπομπή 60 Minutes που συγκέντρωσε 25,1 εκατομμύρια τηλεθεατές ενώ πιο πρόσφατα, το 2018 στην ίδια εκπομπή, πορνοσταρ Stormy Daniels εξιστόρησε τη σχέση της με τον Ντόναλντ Τραμπ και την είδαν 21,3 εκατομμύρια Αμερικανών.