Ολυμπιακοί Αγώνες: Ανησυχούν οι αμερικανικές διαφημιστικές εταιρείες και το NBC για τις χαμηλές τηλεθεάσεις
Νέα

Ολυμπιακοί Αγώνες: Ανησυχούν οι αμερικανικές διαφημιστικές εταιρείες και το NBC για τις χαμηλές τηλεθεάσεις

Ολυμπιακοί Αγώνες: Ανησυχούν οι αμερικανικές διαφημιστικές εταιρείες και το NBC για τις χαμηλές τηλεθεάσεις

Όπως στη χώρα μας, οι Ολυμπιακοί Αγώνες δίνουν χαμηλές τηλεθεάσεις στο κρατικό κανάλι – με εξαίρεση βέβαια τους αγώνες όπου συμμετέχουν Έλληνες αθλητές-  έτσι και για το αμερικανικό NBC -παρότι πρόκειται για ένα μεγάλο γεγονός που αποφέρει τεράστια κέρδη- τα νούμερα δεν φέρνουν χαμόγελα.

Η αμερικανική Ολυμπιακή αποστολή είναι συνήθως από τις πολυπληθέστερες και με τα μεγαλύτερα ονόματα και γύρω από αυτήν στήνεται ένας χορός εκατομμυρίων από διαφημιστές και εταιρείες που έχουν επενδύσει πάνω τους.

Οι φετινοί Ολυμπιακοί όμως φαίνεται να μην αποδίδουν όσα οι διαφημιστές θα περίμεναν, κάνοντάς τους να σηκώνουν τα χέρια ψηλά από την απογοήτευση, καθώς το κοινό δείχνει να ολοένα και περισσότερο να επιλέγει να βλέπει τους αγώνες όχι την ώρα που προβάλλονται αλλά όποτε εκείνο επιθυμεί.

Τα νούμερα τηλεθέασης των Ολυμπιακών του Τόκιο στην Αμερική έχουν πέσει αισθητά.

Ειδικά η απόφαση της Simone Biles -που θεωρείται υπεραθλήτρια-  να αποσυρθεί από το ομαδικό της ενόργανης, έφερε μεγάλη ανησυχία στις διαφημιστικές που γιγαντώθηκε σε συνδυασμό με ένα ακόμα αθλητικό γεγονός, τον αποκλεισμό της Naomi Osaka από τα μετάλλια στο τένις.

Παρά το γεγονός ότι τα νούμερα του NBC δείχνουν ότι η προβολή των αθλημάτων νικά τους ανταγωνιστές σε τηλεθέαση, στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας δηλώνουν ότι αυτά «ξεκάθαρα δεν είναι τα νούμερα που θα ήθελε το κανάλι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι πελάτες μας».

Οι λόγοι που το κοινό έστρεψε το κεφάλι του αλλού είναι το γεγονός ότι δεν υπήρχαν μεγάλα ονόματα που να αγωνίζονται από τις πρώτες μέρες των Ολυμπιακών,  η διαφορά ώρας που δίνει προβάδισμα στο streaming τις πολύ πρωινές ώρες αλλά και η απουσία κοινού στα γήπεδα που θα ξεσήκωνε και τους τηλεθεατές.