Ρένια Λουιζίδου: Αποκάλυψε πού ακριβώς γεννήθηκε η ιδέα για τους «Απαράδεκτους» αλλά και ποιος έβγαλε το παρατσούκλι «Αστροπελέκι»
Νέα

Ρένια Λουιζίδου: Αποκάλυψε πού ακριβώς γεννήθηκε η ιδέα για τους «Απαράδεκτους» αλλά και ποιος έβγαλε το παρατσούκλι «Αστροπελέκι»

Ρένια Λουιζίδου: Αποκάλυψε πού ακριβώς γεννήθηκε η ιδέα για τους «Απαράδεκτους» αλλά και ποιος έβγαλε το παρατσούκλι «Αστροπελέκι»

Θα συνεργαζόταν ξανά με τον Πέτρο Φιλιππίδη;

Η Ρένια Λουιζίδου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Αυτός και ο άλλος» και μίλησε για τους αξεπέραστους «Απαρέδεκτους» αλλά και ποιος από τους τηλεοπτικούς της ρόλους είναι πιο κοντά σε εκείνην.

Η ηθοποιός ομολόγησε ότι «ήταν τρομερά θετικά σε σημείο αμηχανίας» για τα σχόλια που της έγιναν για τον ρόλο της «Σκεύως» στον «Βαρδιάνος στα σπόρκα».

«Κρατάω μια αμυντική στάση στο πάρα πολύ θερμό για να αντέξω το πάρα πολύ ψυχρό. Στα social media είναι όλα σε μια υπερβολή. Δεν έχω γιατί δεν μπορώ να διαχειριστώ αυτό το θυελλώδες ανεβοκατέβασμα» είπε.

Ερωτηθείσα για τη γενικότερη εικόνα της τηλεόρασης απάντησε «αυτή τη στιγμή η τηλεόραση επιτέλους έχει απ’ όλα… Πλέον την ευθύνη έχει ο καταναλωτής…». Ως προς τα ριάλιτι ανέφερε ότι «δεν είμαι κατά στο να υπάρχουν ριάλιτι, αλλά και ριάλιτι από ριάλιτι έχει διαφορά στο περιεχόμενο και στο επίπεδο, και δεν γίνεται να υπάρχουν 25…».

Οι «Απαράδεκτοι», το «Αστροπελέκι», ο Βλάσης Μπονάτσος

Η συζήτηση ήρθε φυσικά στους «Απαράδεκτους» και η ηθοποιός αποκάλυψε ότι η σειρά γεννήθηκε ως ιδέα στη Δήμητρα Παπαδοπούλου σε μία παράσταση όπου συμπτωματικά έπαιζαν όλοι οι μελλοντικοί Απαράδεκτοι.

«Παίζαμε σε μια επιθεώρηση στο Παρκ που σκηνοθετούσε ο Σταμάτης Φασουλής όπου ήμασταν όλοι όσοι θα παίζαμε στους Απαράδεκτους. Η Δήμητρα έγραφε τα κείμενα μαζί με τη Λίνα Νικολακοπούλου και τον Φασουλή. Εγώ δεν προοριζόμουν καν να παίξω. Ήταν η πρώτη μου δουλειά. Υπήρχε ένα νούμερο που δεν το ήθελε κανείς. Μόλις είχα βγει από τη σχολή. Αν δεν ήταν ο Γιάννης να με σπρώξει στη σκηνή, δεν θα έβγαινα. Εκεί μέσα σε αυτά τα καμαρίνια, στον χαβαλέ και το γέλιο άρχισε να σκέφτεται η Δήμητρα να φτιάξει ένα σίριαλ κάπως έτσι. Η Δήμητρα άρχισε να το επικοινωνεί στα κανάλια αλλά μη φανταστείτε ότι δέχτηκαν.  Έκαναν βόλτα οι Απαράδεκτοι» είπε χαρακτηριστικά.

Πώς βγήκε το περιβόητο παρατσούκλι «Αστροπελέκι»;

«Ο Γιάννης (Μπέζος) είπε τη λέξη “αστροπελέκι” σε ένα γύρισμα. Τα παιδιά είχαν την εμπειρία να αυτοσχεδιάσουν κι αυτοσχεδίαζαν πολύ. Είχε μια ατμόσφαιρα η σειρά που δεν θα μπορούσε να επαναληφθεί. Το συζητούσαμε με τον Γιάννη και πρόσφατα ότι αν αυτά που κάναμε στους Απαράδεκτους τα κάναμε σήμερα θα είχαμε απολυθεί» είπε.

«Ο Βλάσης ήταν ένας σίφουνας, μια κινούμενη φασαρία που δεν μπορούσε να λειτουργήσει με μίζερους όρους τύπου “άργησες”.  Ήμουν το πιο… ηλικιωμένο άτομο. Ο Βλάσης που με περνούσε κάποια χρόνια και δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω» είπε για τον Βλάση Μπονάτσο.

«Ο γιος μου δεν έχει δει Απαράδεκτους. Κουφό. Στην ηλικία του το έχουν δει όλοι του οι φίλοι. Δεν παρακολουθεί την καριέρα μου σαν θεατής. Και το βρίσκω πολύ σωστό και πάρα πολύ υγιές. Είμαι η μάνα του. Ας πούμε, από την Πολίτικη Κουζίνα θυμάται ότι του βάζαμε τη μουσική για να κοιμηθεί» είπε.

Όπως αποκάλυψε ο ρόλος που είναι πιο κοντά σε εκείνην είναι της Χαράς στη σειρά του Χάρη Ρώμα. «Δεν θα ήμουν η μαμά Χαρούλα με τα 5 παιδιά από το “Σόι”, ούτε η υπομονετική Αλίκη από τους “Παντρεμένους”. Από τον πρώτο χρόνο έβλεπα με ευκολία τη Βάσω Λασκαράκη σαν κόρη μου».

Θα συνεργαζόταν ξανά με τον Πέτρο Φιλιππίδη;

Μίλησε όμως και για το #metoo.

«Είναι ο χώρος που είχε τα κότσια να το κάνει» είπε για το θέατρο.

Περιέγραψε τον Πέτρο Φιλιππίδη ως εξής: «Θυελλώδης, δύσκολος, αντιφατικός. Δεν θέλω να είμαι άδικη. Ταλαντούχος. Είναι πολύ συναισθηματικός στην καλή του στιγμή αλλά δεν μπαίνει ίσον στην εξίσωση. Ήξερα ότι είναι δύσκολος στην καθημερινή του διαχείριση, νευρικός, αυταρχικός αλλά με το σεξουαλικό κομμάτι αυτά γίνονται πίσω από κλειστές πόρτες».

Θα συνεργαζόταν μαζί του αν επέστρεφε στο θέατρο; «Είναι δύσκολο. Πάντα με εκπλήσσει το πώς ο χρόνος αλλάζει τα πράγματα όμως τώρα τα πράγματα πήραν ονοματεπώνυμο».