Σωτήρης Τσαφούλιας: «Είναι τόσο σκ@τ@ αυτός ο κόσμος, γιατί μας νοιάζει τι θα πει;»
Νέα

Σωτήρης Τσαφούλιας: «Είναι τόσο σκ@τ@ αυτός ο κόσμος, γιατί μας νοιάζει τι θα πει;»

Σωτήρης Τσαφούλιας: «Είναι τόσο σκ@τ@ αυτός ο κόσμος, γιατί μας νοιάζει τι θα πει;»

Για ποιο σημείο της περσινής του viral συνέντευξης έδωσε διευκρινίσεις και γιατί είπε «ζούμε τον φασισμό της δημοκρατίας»;

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας ήταν καλεσμένος στο Dot. και μίλησε για τη δουλειά του.

«Η ιδιότητα που προτιμώ είναι του σεναριογράφου» είπε και εξήγησε ότι παράλληλα ασχολείται με τα ναυτιλιακά. «Ο πατέρας μου μου είπε όταν τους είπα ότι θέλω να γίνω σκηνοθέτης “πάρε ένα χαρτί να εξασφαλίσεις τη φασολάδα”. Άνοιξα ένα ναυτιλιακό γραφείο που πήγε πολύ καλά. Η καλλιτεχνική μου ιδιότητα με βοήθησε να υποδυθώ τον ρόλο του επιχειρηματία. Δεν είμαι σκληρός σαν άνθρωπος, δεν μπορώ να αγριέψω. Μόλις εξασφάλισα στην οικογένειά μου μια ευμάρεια ασχολήθηκα με τα καλλιτεχνικά γιατί το χρωστούσα στον 15χρονο εαυτό μου» είπε χαρακτηριστικά.

«Γυρνάω μόνος μου τις σκηνές που μου κόβει η παραγωγή λόγων μπάτζετ» είπε.

«Το “Έτερος εγώ” ήταν το πρώτο σενάριο που έγραψα. Το σοκ ήταν πολύ μεγάλο μετά τα πρώτα “χαστούκια” από τις κριτικές. Ήταν μια καλή προσγείωση. Δεν περιμένω να μάθω από άλλους τις παθογένειες των ταινιών μου

Τι ανασκεύασε από τη viral συνέντευξή του στο «Πρωινό»;

Ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε και στο Νetflix και τη συμφωνία που ναυάγησε αλλά και τη viral συνέντευξή του στο «Πρωινό» που προκάλεσε αίσθηση.

«Υπάρχουν σειρές που όταν τις βλέπω λέω “Τσαφούλια ντροπή σου να λες ότι είσαι σκηνοθέτης, αν έχεις λίγο φιλότιμο σταματάς τώρα”. Εγώ ήθελα να μπει η γλώσσα στην πλατφόρμα. Είχαμε μια διαπραγμάτευση με το Netflix δυο τρεις μήνες, δεν ήξερε πού ήμαστε στη μυθοπλασία. Εκεί που σοκαρίστηκαν ήταν όταν έμαθαν για το μπάτζετ. Η πρώτη επιτυχία είναι ότι ρώταγαν για ηθοποιούς» είπε.

«Δεν βγήκα στο “Πρωινό” για να πάρω φαν. Βγήκα να πω αυτό που νιώθω. Επειδή ο κόσμος αγκάλιασε αυτή τη θέση και τώρα με ρωτάνε αν νιώθω την ανάγκη να ανασκευάσω κάτι και θέλω γιατί το είπα εν τη ρύμη του λόγου μου. Πολλοί άνθρωποι μπορεί να το πήραν λάθος αυτό που είπα για τους οπερατέρ. Είπα ότι όταν ο σκηνοθέτης τραυματίζει τον ηθοποιό του δεν είναι σκηνοθέτης είναι οπερατέρ. Δεν είχα στο νου μου τα παιδιά που είναι πίσω από τις κάμερες γιατί χωρίς αυτούς εγώ δεν υπάρχω. Είχα στο μυαλό μου ως οπερατέρ αυτούς που βλέπανε το δελφίνι να σπαρταράει και αντί να το σπρώξουν τράβαγαν με το κινητό τους, αυτούς που βλέπουν να χτυπάνε μια κοπέλα και αντί να παρέμβουν τραβάνε με το κινητό.

Ξεκινάμε να μπαίνουμε σε μια κατάσταση όπου βιώνουμε τον φασισμό της δημοκρατίας. Δεν έχουμε αλλάξει ούτε πόντο από το ένστικτο της ρωμαϊκής αρένας» είπε.

«Είναι πολύ δύσκολο πώς να κάνεις το παιδί σου να ζήσει μια ασφαλή ζωή χωρίς να το τρομοκρατήσεις. Προσπαθείς να το κάνεις να σκέφτεται, πράγμα πολύ δύσκολο. Τα παιδιά μας στο σχολείο δεν κάνουν σεξουαλική αγωγή, οδική συμπεριφορά, κάνουν τη ζωή της Αγίας Αικατερίνης. Όταν έρθει μπροστά της ο βιαστής δεν θα ξεφύγει από αυτό ξέροντας για την Αγία Αικατερίνη. Τα πράγματα αλλάζουν και η εκπαίδευση δεν ακολουθεί» είπε μιλώντας για τις κόρες του που μπαίνουν στην εφηβεία και πώς τις συμβουλεύει.

«Ο γάμος για μένα είναι σαν το ευρώ, καλύτερα να μην μπεις» είπε με χιούμορ για το διαζύγιό του.

«Τα μοντέλα της κοινωνίας σε μαθαίνουν να πηγαίνεις σε μία γωνιά και να κάθεσαι, τι θα πει ο κόσμος. Μα είναι τόσο σκατά αυτός ο κόσμος γιατί μας νοιάζει τι θα πει;» είπε χαρακτηριστικά.