Ο Μελέτης Ηλίας βρέθηκε καλεσμένος στο «Στούντιο 4» το απόγευμα της Παρασκευής 26 Ιουνίου και μίλησε με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για τη διαδρομή του στο θέατρο, τις απαιτήσεις του χώρου και την ανάγκη του να δοκιμάζεται σε διαφορετικούς ρόλους.
Παράλληλα, αναφέρθηκε με ιδιαίτερο θαυμασμό στον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, εξηγώντας γιατί τον θεωρεί έναν από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του.
Αρχικά, ο Μελέτης Ηλίας μίλησε για θεατρικές παραστάσεις που, παρά την καλλιτεχνική τους αξία, δεν γνώρισαν μεγάλη προσέλευση κοινού.
«Έχω παίξει σε παραστάσεις που ήρθαν πολύ κοντινοί μου άνθρωποι, ακόμα και η γυναίκα μου, η οποία μου είπε για τον “Ριχάρδο Β’” στο Βυρσοδεψείο πως ήταν το καλύτερο πράγμα που με έχει δει να κάνω ποτέ. Παίζαμε όμως με πολύ λίγο κόσμο», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια, εξήγησε πως η επιτυχία μιας παράστασης δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την ποιότητα, αλλά και από πολλούς ακόμη παράγοντες, παραδεχόμενος ότι δεν θεωρεί πως ανήκει στους ηθοποιούς που μπορούν από μόνοι τους να γεμίσουν ένα θέατρο.
«Υπάρχει ένας ολόκληρος μηχανισμός για να απευθυνθείς στο ευρύ κοινό. Είναι και θέμα μόδας. Υπάρχουν ηθοποιοί που, ό,τι κι αν κάνουν, τα θέατρα γεμίζουν. Δικαίως ή αδίκως. Εγώ νιώθω ότι δεν είμαι ένας από αυτούς. Δηλαδή θεωρώ ότι προσπαθώ να συμμετέχω σε ωραίες δουλειές, αλλά δεν είμαι και ότι “θα πάρουμε τον Μελέτη να γεμίσει το θέατρο”».
Αμέσως μετά, αναφέρθηκε στον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, τον οποίο χαρακτήρισε έναν από τους κορυφαίους ηθοποιούς των τελευταίων χρόνων, αποκαλύπτοντας πως έχουν συνεργαστεί μόνο σε επίπεδο σκηνοθεσίας.
«Είναι και θέμα μόδας. Είναι και θέμα, και σαφώς και ικανοτήτων. Ας πούμε, για παράδειγμα, ένας ηθοποιός που θαυμάζω εγώ πάρα πολύ, που θεωρώ ότι είναι τοπ αυτή τη στιγμή και τα τελευταία χρόνια, κατά τη γνώμη μου, που δεν έχουμε δουλέψει ως ηθοποιοί μαζί, αλλά με έχει σκηνοθετήσει, είναι ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος», τόνισε.
Κλείνοντας, ο ηθοποιός εξήγησε πως ο ίδιος επιλέγει συνειδητά να αναλαμβάνει ρόλους που εκπλήσσουν το κοινό, ακόμα κι αν ξεφεύγουν από την τηλεοπτική εικόνα που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια.
«Θεωρώ ότι ο Οδυσσέας, αν μπει σε μια παράσταση θα πάει τρένο. Όχι γιατί, γιατί δεν μπορείς να το ξέρεις από τις πρώτες, ότι θα είναι τέλεια, αλλά είναι, ρε παιδί μου, ένα σιγουράκι, ότι ξέρεις κάτι; Αυτός ο ηθοποιός, άμα παίζει κάπου, θα πάω να τον δω. Δεν το λέω υποτιμητικά για μένα, απλά εγώ θεωρώ, ρε παιδί μου, ότι επειδή μου αρέσουν οι προκλήσεις, θα κάνω και κάτι το οποίο ο άλλος δεν το περιμένει. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι, ας πούμε, που έκανα τον Κρέοντα στην Αντιγόνη.
Δηλαδή, βλέπεις το Σάββα από το “Σόι σου”. Θα τον περίμενες να παίξει τον Κρέοντα από την Αντιγόνη; Είναι κάτι το οποίο είναι λίγο έξω από τα νερά του στα μάτια του κόσμου. Εγώ όμως καίγομαι να το κάνω, θέλω να το κάνω, θέλω να δοκιμαστώ σε κάτι που δεν το περιμένεις», κατέληξε ο Μελέτης Ηλίας.
Διαβάστε επίσης: Μελέτης Ηλίας: «Κάθε μέρα κάνω σκηνές ζήλιας – Χαμός γίνεται στο σπίτι»