Μικρούτσικος – Βιντιάδης: «Οι συγκρούσεις έφεραν τηλεθέαση στο Fame Story» – «Ο Αντρέας ήταν μανούλι στις συνεντεύξεις»
Τηλεόραση

Μικρούτσικος – Βιντιάδης: «Οι συγκρούσεις έφεραν τηλεθέαση στο Fame Story» – «Ο Αντρέας ήταν μανούλι στις συνεντεύξεις»

Μικρούτσικος – Βιντιάδης: «Οι συγκρούσεις έφεραν τηλεθέαση στο Fame Story» – «Ο Αντρέας ήταν μανούλι στις συνεντεύξεις»

Η αναδρομή στο παρελθόν και την επιτυχία του Fame Story

Στην εκπομπή, Ακόμα δεν είδες τίποτα!, παραχώρησε συνέντευξη ο Ανδρέας Μικρούτσικος και Μεγακλής Βιντιάδης και έκαναν μια αναδρομή στο Fame Story.

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος θυμάται τη στιγμή που του έκαναν πρόταση να το παρουσιάσει, τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και πώς η άφιξή του στο σπίτι το εκτόξευσε στο 65%.

«Είχα παρουσιάσει το Big Brother, το The Wall και το επόμενο ριάλιτι ήταν το Fame Story. Το Fame Story αρχικά δεν πήγαινε καλά στα νούμερα τηλεθέασης. Εκείνη την εποχή το να κάνεις μονοψήφια στην τηλεόραση ήταν κατάρα. Τότε παρουσίαζα «Το θησαυροφυλάκιο» που ήταν δίπλα από τα γραφεία του Fame Story και πέρασα να τους μιλήσω για την εκπομπή. Τους είπα ότι σε ένα ριάλιτι δεν μπορούμε να βλέπουμε μόνο τα μαθήματα φωνητικής, όπως για παράδειγμα τον κώδικα που δίδασκε στα παιδιά η Τζούλι Μασίνο. Τους είπα ότι έπρεπε να γίνουν συνεντεύξεις με τα παιδιά, να τα γνωρίσουμε, να μάθουμε τι πιστεύουν, τι “καπνό φουμάρουν”. Και μου λέει ο Θοδωρής Κυριάκου: “έμπα να το κάνεις”.

Μπήκα στο Fame Story ως διευθυντής, μάθαμε τα παιδιά, γνώρισα και την Άσπα Τσίνα που είχε μία άλλη άποψη. Κατάφερα να εκμαιεύσω την άποψή της Άσπας, η οποία δημιούργησε έριδες, συγκρούσεις και οι συγκρούσεις έφεραν τηλεθέαση. Το Fame Story από κει που παράπαιε στα μονοψήφια έφτασε να κάνει στο τελικό 65% τηλεθέαση. Την επομένη χρονιά στο Fame Story 2 μου έδωσαν και τη διεύθυνση της σχολής και την παρουσίαση.

Δεν ήμουν ειδικός μόνο στο να μπαίνω στην καρδιά των παιδιών άλλα και στο να διαπραγματεύομαι τις γνώμες των πολλών. Επίσης παρουσίαζα το σόου και είχα ένα λόγο κατανοητό και δομημένο. Όλα αυτά που έκανα στο Fame Story απαιτούν γνώση και κάποιο ταλέντο.

Κηρύχθηκε ο πόλεμος και σε έμενα επειδή έδωσα τον αέρα στην Άσπα να εκφραστεί. Μετά την παραίτηση της Άσπας αναγκάστηκα κι εγώ να παραιτηθώ. Η σύγκρουση έφτασε μέχρι τον τελικό του Fame Story όπου δεν βγήκα ζωντανά πάρα μόνο τηλεφωνικά.

Πάντα στα live είχε ένα κοινό 200 – 250 άτομα, έβγαινα και τους ξεσήκωνα και παλλόταν ο κόσμος. Η Καλομοίρα ήταν ένα πλάσμα που με το που την έβλεπα δεν άκουγα τη φωνή της, χαμογέλαγα. Στην τελική σύσκεψη για το ποίοι θα μπουν στο σπίτι του Fame Story 2 οι συμμετέχοντες είπαν ότι η Καλομοίρα δεν έκανε, είχε παιδική φωνή. Είπα τότε ότι η καλομοίρα έχει ένα κίνδυνο: “δεν είναι υπερφωνάρα άλλα αν την βάλουμε μέσα θα πάρει το πρώτο βραβείο”. Για να μπει η Καλομοίρα τους είπα: «Έχω ένα φυσικό βέτο, επειδή είχα σώσει το προηγούμενο Fame Story: μη με αναγκάσετε να το χρησιμοποιήσω».

Από την πλευρά του, ο Μεγακλής Βιντιάδης, είπε: «Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είναι πολύ σημαντικός για έμενα. Με τον Ανδρέα είχαμε μία αμεσότητα συνεννόησης στα live. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος ήταν μανούλι στις συνεντεύξεις των παιδιών στο σπίτι του Fame Story. Εμείς δεν δίναμε κατεύθυνση στα παιδιά να δημιουργήσουν ίντριγκες. Υπήρχαν παίκτες που είχαν νεύρα από μόνοι τους, όπως η Άσπα. Όμως δεν είπαμε εμείς στην Άσπα: “Εσύ θα κάνεις τη νευρική”, έβγαινε από μόνο του, αυτό ήταν το αυθόρμητο.

Στα live ο καλλιτέχνης ερχόταν από το βάθος από έναν διάδρομο όπου έκανε πολλές φορές λάθος και κόντευε να πέσει. Τότε πηγαίναμε σε break. Κάποια ευτράπελα φαίνονταν και στον αέρα.

Η επιλογή της Ναταλίας Γερμανού για την παρουσίαση του πρώτου Fame Story ήταν πολύ καλή γιατί η Ναταλία είναι στιχουργός, ξέρει το τραγούδι. Από την κριτική επιτροπή θα σταθώ στον Αντώνη Βαρδή που «έφυγε». Η παρουσία του ήταν μία πολύ καλή στιγμή για το Fame Story. Kαι η Εύη Δρούτσα είναι πολύ καλή στιχουργός, γενικά οι επιλογές για την κριτική επιτροπή ήταν άψογες. O Νότης Χριστοδούλου ήταν σαν φιλόσοφος, ένας ήρεμος τύπος που άρεσε πολύ στο κοινό».

Διαβάστε επίσης

Κώστας Τσουρός: «Νιώθω ότι δεν αποδόθηκε ο απαιτούμενος σεβασμός στη Φαίη Σκορδά από τον ΣΚΑΪ»