Μιμή Ντενίση: «Χορηγός μου είναι το κοινό. Υπήρξε εποχή που κάποιοι ήθελαν να μην υπάρχω»
Τηλεόραση

Μιμή Ντενίση: «Χορηγός μου είναι το κοινό. Υπήρξε εποχή που κάποιοι ήθελαν να μην υπάρχω»

Μιμή Ντενίση: «Χορηγός μου είναι το κοινό. Υπήρξε εποχή που κάποιοι ήθελαν να μην υπάρχω»

Μια συνέντευξη ποταμό έδωσε η Μιμή Ντενίση στο Στούντιο 4 και μίλησε για όλα

Η Μιμή Ντενίση ήταν καλεσμένη στο Στούντιο 4 σε μία συνέντευξη ποταμό για τη ζωή, την καριέρα της, τα κυκλώματα, τη Σμύρνη

Μαγειρεύω αλλά δεν τα τρώω. Μαγειρεύω για τον ανιψιό μου, την αδελφή μου, τη Μαριτίνα. Δεν είναι ότι δεν τρώω, πού και πού θα την κάνω την αμαρτία. Τρελαίνομαι για τις τηγανιτές πατάτες. Αν μου φέρεις ένα πιάτο θα τις φάω. Έχω πρόβλημα με την τηγανιτή πατάτα. Δεν τρώω άλλα πράγματα. Πάντα έκανα διατροφή, δεν έκανα ποτέ δίαιτα. Θα φάω ένα γλυκό του κουταλιού αλλά όχι ένα σύνθετο με πολλές θερμίδες. Δεν με καταπιέζει καθόλου. Εάν παρασυρθώ και φάω κάπου π.χ φαγητό με σάλτσα μετά δεν θα αισθανθώ καλά γιατί δεν το τρώω.

Είμαι ζαχαροπλάστης. Μου αρέσουν τα γλυκά αλλά δεν μου αρέσω με μάγουλα στην οθόνη. Είμαι εγκρατής. Αλλά κάνω φοβερά γλυκά. Μου δίνουν και παραγγελίες.

Κάνω την καλύτερη τάρτα τατίν στην Ελλάδα. Με παίρνει τηλέφωνο η Δραγούμη και μου λέει φτιάξε τάρτα».

Όπως είπε, ο πατέρας της δεν ήθελε να γίνει ηθοποιός, μετά όμως έγινε ο πιο πιστός της θαυμαστής.

«Ο Φέρτης ήταν πιο αυστηρός από τον μπαμπά μου» είπε εξηγώντας ότι παρά τις τηλεοπτικές συμμετοχές και το μόντελινγκ, ο εμβληματικός ηθοποιός με τον οποίο είχε σχέση ήθελε να κάνει περισσότερο θέατρο.

«Αυτό που έχει γίνει μύθος για το πώς ξέρω τα φώτα, όλα τα ξέρω από τον Βασίλη Γεωργιάδη, τον σκηνοθέτη του Γιούγκερμαν» είπε για τον πρώτο της ρόλο στην τηλεόραση.

Η συνεργασία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Μιλώντας για τη συνεργασία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη αποκάλυψε τα «βασανιστήρια» που της έκανε η μεγάλη σταρ τα οποία ομολόγησε ότι κάνει τώρα η ίδια στους ηθοποιούς της στο θέατρο.

«Είχα σκηνή και εκείνη μίλαγε στο τηλέφωνο που ήταν τότε πολύ ερωτευμένη με τον Γιώργο Ηλιάδη και εγώ περίμενα, έλεγα τα λόγια, τελείωνα και στεκόμουν σε πλήρη αμηχανία και εκείνη φώναζε από μέσα “καλέ έρχομαι, ένα τηλέφωνο κάνω”. Φυσικά έμαθα πάρα πολλά έτσι και εγώ βασανίζω κι εγώ τους ηθοποιούς και έχω αυτό το κακό όνομα και έρχονται οι ηθοποιοί και μου λένε “μη με κάνεις να γελάσω”. Έχω τη Γερονικολού που είναι σπασίκλα και μου λέει “φύγε, μη μου κάνεις αστεία και αποσυγκεντρώνομαι”» είπε με χιούμορ.

Αποκάλυψε ότι στην Άννα Καρένινα ζήτησε από την Τζέσυ Παπουτσή πάνω στην σκηνή να την ξεματιάσει.

«Δεν θεωρούσα όταν πήγα στην Αλίκη ότι θα μείνω για πάντα. Όταν με πήρε στο θέατρο, θεωρούσα ότι ήταν μια πάρα πολύ καλή εμπειρία. Ήμουν πολύ γνωστή αλλά δεν θεωρούσα ότι ήταν λόγος να παραμείνω. Θεωρούσα ότι θα γίνω καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο.

Η Αλίκη με πήρε από τον “Συμβολαιογράφο”. Είχε μάτι να παίρνει ανθρώπους που ήταν στη δημοσιότητα. Όλες τις νέες κοπέλες και τα αγόρια που ήταν δημοφιλή από την τηλεόραση τους έπαιρνε.  Τότε τη σειρά την έβλεπε το 80%. Με είδε εκεί και με πήρε ο Φασουλής ο σκηνοθέτης της παράστασης. Μετά έγιναν τα ευτράπελα, που με έντυσε ο Μπίλι Μπο και τα είδε η Αλίκη και ήθελε και εκείνη. Και την πήγα στον Μπίλι Μπο και πήρε ένα ασημένιο μπροκάρ αλλά εγώ φορούσα το χρυσό και μου είπε “δεν θα το βάλεις στην σκηνή”. Και της λέω “όχι κυρία Αλίκη, αυτό έχω αυτό θα βάλω”.

Και τότε μου είπε: “πάτησες πόδι σε εμένα; Θα γίνεις σταρ!”. Αν ήμουν ξανθιά θα με έπαιρνε αλλά θα με βασάνιζε. Αλλά με συμπαθούσε πάρα πολύ».

«Μετά την Αλίκη έκανα κωμωδίες γιατί ήθελα να έχω κοινό και οι εισπράξεις ήταν πιο μεγάλες. Τότε ήταν που έλεγαν για κόντρα» ανέφερε. «Η Αλίκη ήταν πάρα πολύ έξυπνη για να μην καταλάβει τον χαρακτήρα μου, οπότε δεν έκανα ποτέ ένα βήμα πίσω επειδή ήταν η Αλίκη. Με συμπαθούσε πάρα πολύ».

«Χορηγός μου είναι το κοινό – Συγκεκριμένα άτομα εμπορεύονταν τη φήμη μου»

«Η δημοσιότητα είναι δίκοπο μαχαίρι. Είναι καλό αν την νιώσεις από μικρός γιατί συνηθίζεις και δεν το θεωρείς σπουδαίο. Βλέπω ανθρώπους που είναι άμαθοι που τους αρέσει τόσο πολύ που χάνουν το μέτρο. Η δημοσιότητα θέλει ένα μέτρο.

Στο Βρετάνια έπαιζα όλο κωμωδίες, ήταν μια επιλογή για να γεμίσω το θέατρο.

Για να κάνεις ρεπερτόριο και να είσαι θιασάρχης πρέπει πρώτα να έχεις κοινό. Υπάρχει πολλή δηθενιά στον χώρο μου και στην Ελλάδα.

Είναι μια ωραία κοπέλα με ταλέντο και μπορεί να της πουν να πάει σε μικρό θέατρο να κάνει ρεπερτόριο. Δεν θα κάνει καριέρα η κοπέλα.

Ποιος είναι ο σπόνσοράς μου, ο χορηγός μου; Το κοινό. Η δύναμή μου είναι το κοινό, δεν θα εξαρτώμαι από το αν θα γράψει ένας κακή κριτική, ή θα μου κάνει bullying ή θα πει μην πηγαίνετε.

Όταν έχω κοινό και φτιάξω μια εικόνα μπορώ να τη γκρεμίσω και να βγω πρόσφυγας με την μαντίλα.

Αν δεν έχω κοινό και εξαρτώμαι από το χι ψι άτομο πώς θα την κάνω την αλλαγή;

Πρέπει να έχεις κοινό με διάρκεια. Άλλο κοινό για 3 χρόνια και άλλο 40 και να είσαι 40 χρόνια στην κορυφή υπάρχει λόγος και λέγεται “αυτοβελτίωση”.

«Το κοινό είναι καλός κριτής. Όλα με τον χρόνο φαίνονται. Όλοι μπορεί να έχουμε παρασυρθεί και να γελάσουμε με μια βλακεία. Και παλιότερα είχαμε “η στέκα, ο χοντρός”. Αυτά πέρασαν. Ο χρόνος ξεσκονίζει» είπε χαρακτηριστικά.

«Εγώ δεν είχα κριτικούς που με βρίζανε, ούτε οι συνάδελφοί μου, από τη Συνοδινού μέχρι τον Μαρκουλάκη όλοι έχουν συνεργαστεί μαζί μου. Είχα κριτική από συγκεκριμένα άτομα που εμπορεύονταν τη φήμη μου – γιατί έβγαζαν λεφτά μιλώντας άσχημα για μένα χρησιμοποιώντας εμένα- και από συγκεκριμένα κέντρα που υπήρχαν πάντα. Η Σμύρνη έκανε την είσπραξη που έκαναν όλα τα θέατρα μαζί» ανέφερε.

Δεν μπαίνω στη θέση του θύματος γιατί δεν είμαι θύμα. Όταν έχεις γνώση και δεν έχεις πήλινα πόδια, δεν μπορεί να σε γκρεμίσει κανένας. Και όταν δεν εξαρτάσαι από κανένα, αν δηλαδή εξαρτάσαι γιατί έχεις σύζυγο τον παραγωγό ή τον καναλάρχη ή τον έχεις εραστή και σου τα κάνει, ένας κίνδυνος από εκεί. Αν τα έχεις πάρει με κάποιον τρόπο από το κράτος, με τρόπο ύποπτο ή αν έχεις μείνει στάσιμος έρχεται ο άλλος και σε κρίνει αρνητικά.

Εγώ ξέρω ότι στη Σμύρνη έκανα πολλή δουλειά για να έρθει ένας που λέει μπλαμπλα.

Έχω περάσει αμφισβήτηση. Υπήρξε εποχή που θα ήθελαν πάρα πολλοί να μην υπάρχω στον χώρο γιατί εξακολουθούσα να έχω επιτυχίες. Ξέρω ότι ήταν άδικο σε έναν χώρο που είχε πολλούς ανθρώπους μη καλλιεργημένους, μη μορφωμένους, μη ταλαντούχους που χάθηκαν και ένας άνθρωπος αγωνιζόταν με όλες του τις δυνάμεις και του έκαναν bullying. Μερικά πράγματα είναι τόσο εμφανή που τελειώνουν από μόνα τους. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου. Δεν αλλάζω συμπεριφορά βάσει του ήθους των άλλων, είναι αποφασισμένη από 15 ετών. Αυτό είναι το ήθος μου και ο τρόπος μου. Δεν θέλω καβγάδες, δεν θέλω πικρίες, δεν θέλω να τα έχω με κανένα για αυτό δεν θα με ακούσετε ποτέ να κατηγορώ κάποιον. Η αδικία διορθώνεται με το να είσαι καλύτερος από αυτό που σου προσάπτουν» είπε.

«Δεν έχω τον χρόνο της προσωπικής ζωής»

Η προσωπική  μου ζωή κλονίστηκε πολλές φορές και ούτε ήμουν τυχερή σε αυτό εκτός από το υπέροχο παιδί μου. Δεν είχαν ωραία έκβαση τα πράγματα στη ζωή μου. Ο ένας πέθανε και έμεινα μόνη μου. Με τον Γιάννη χωρίσαμε.

Η καριέρα μου είχε και μια τύχη, είχα επιτυχίες.  Στη δουλειά δεν ήταν όλα λόγω της προσπάθειας, έβγαιναν και παραπάνω από όσο φανταζόμουν. Στενάχωρο είναι αλλά δεν ξέρω αν δεν έφταιγα κι εγώ πολλές φορές.

Δεν ξέρω αν έφταιξα συνειδητά όμως και οι άλλοι άνθρωποι έχουν απαιτήσεις από εμάς. Ένας καλλιτέχνης του δικού μου στάτους σε άλλες χώρες θα είχα μάνατζερ. ΕΕμένα είναι πάρα πολλή η δουλειά που πέφτει στο κεφάλι μου και ο άλλος μπορεί να έχει άλλες απαιτήσεις χρόνου.Δεν ήμουν άπιστη ή κακιά ή στριμμένη, θεωρώ έχω πολύ καλό χαρακτήρα στη ζωή όχι στη δουλειά.

Στις πολύ μεγάλες καριέρες που γιγαντώνονται από μόνες τους δεν τον έχεις τον χρόνο της προσωπικής ζωής» είπε.

«Ο κόσμος ξέρει αυτά που πρέπει για μένα, οι δημοσιογράφοι δεν τα ξέρουν. Γιατί ο κόσμος είναι αγνός. Ο βασιλιάς είναι γυμνός πολλές φορές. Στην Ελλάδα είναι ένα κυκλωματάκι. Οι περισσότεροι που είναι σε κυκλώματα και κάνουν καριέρες δεν γίνονται ποτέ αγαπητοί από το κοινό. Το κοινό έρχεται και βλέπει αυτό που είναι αληθινό. Μέσα στο κύκλωμα υπάρχει ο τάδε που κριτικάρει και μετά βλέπω το κουλτουριάρικο το έργο και είναι μία μπούρδα που όταν τη δει το κοινό θα φύγει.

Δεν πιστεύω ότι η τηλεόραση υπάρχει για να λέμε τον πόνο μας. Ο αγρότης στη Θεσσαλία δεν τον ενδιαφέρει αν θα βγω με το ωραίο μου πουκαμισάκι να πω τον πόνο μου.

Το θεωρώ εκμετάλλευση να κλαίμε στην τηλεόραση για τα δεινά μας και εγώ δεν θέλω να εκμεταλλεύομαι το συναίσθημα ούτε να διαφημίζομαι έτσι. Ένας προβεβλημένος άνθρωπος είναι ωραίο να κρατάει μία απόσταση» είπε.

«Ξυπνάω με χαμόγελο και λέω τι ωραία που έχω δουλειά. Δεν μπορεί να είμαστε σε μια μίρλα. Μόνο για την υγεία ανησυχώ» τόνισε.

Η ηθοποιός ανέφερε ότι δεν πιστεύει ότι έχουν προβληθεί όσο θα έπρεπε το γεγονός ότι μίλησε στον ΟΗΕ, ή η μεγάλη επιτυχία του έργου της “Σμύρνη μου αγαπημένη”.

«Τα περιοδικά και οι εφημερίδες μου έχουν φερθεί με πολύ ωραίο τρόπο. Ούτε έχουν εισβάλλει στην προσωπική μου ζωή ούτε τους άφησα το περιθώριο. Δεν έχω πάρει ποτέ φωτορεπόρτερ να του πω είμαι στην τάδε παραλία. Υπάρχουν τα κυκλώματα που κάποια πράγματα τα εμποδίζουν.

Ποτέ δεν ήμουν μέρος θεατρικών κυκλωμάτων.

Θέλει προσπάθεια για μένα για τα πολύ σοβαρά να περάσουν, όχι αν φοράω Christian Dior ή αν αγαπάω τη Μαριτίνα. Αυτά περνάνε αμέσως. Τα ουσιαστικά που είμαι εγώ και δεν είναι το φόρεμα δεν περνάνε εύκολα. Πόσοι έχουν δημοσιεύσει ότι με βράβευσε η Ακαδημία Αθηνών; Πρέπει εγώ να το πω. Και το λέω γιατί αλλιώς δεν θα το πουν.

Δεν αρέσει να έχεις εισιτηριακή επιτυχία και να σε βραβεύουν. Δεν αρέσει στα κυκλώματα που υπάρχουν στην Ελλάδα οπότε γιατί να το προβάλλουν; Οπότε δεν προβάλλεται η Σμύρνη αλλά κάποιος εναλλακτικός».

«Για όλα λέω σκασίλα μου εκτός από την υγεία. Μου λείπει ο χρόνος της ξεκούρασης. Με χαλάει ότι είμαι τελειομανής και ότι έχω έναν πολύ κακό αστρολογικό χάρτη, με 12 Διδύμους. Προσπαθώ να κάνω τη ζωή μου πιο ποιοτική. Το ότι δεν μου λείπει ένας σύντροφος θα είναι ψέματα να το πω» ανέφερε με χιούμορ και ειλικρίνεια.