Για τη φετινή τηλεοπτική της εμπειρία, αλλά και για όσα άκουσε μετά την απόφασή της να αποχωρήσει από την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, μίλησε η Ναταλία Αργυράκη στο «Χαμογέλα και πάλι».
Η δημοσιογράφος έκανε τον απολογισμό της σεζόν, τονίζοντας πως, παρά τις δυσκολίες, δεν μετανιώνει για την επιλογή της.
«Ήταν πολύτιμη εμπειρία»
«Πολύτιμη εμπειρία η φετινή σεζόν, δεν θα την άλλαζα με τίποτα και θα ξανά έκανα αυτή την επιλογή. Ήταν μεγάλο μάθημα. Τώρα ξέρω ξεκάθαρα πού θέλω να κινούμαι και τι θέλω να κάνω», είπε αρχικά η Ναταλία Αργυράκη.
Στη συνέχεια, μιλώντας για τον τρόπο που διαχειρίστηκε όλη αυτή την περίοδο, ανέφερε: «Μου έβγαλα το καπέλο που ήμουν ψύχραιμη. Δεν ήξερα ότι είμαι τόσο ψύχραιμη και τόσο ευέλικτη».
Οι ερωτήσεις για την τηλεθέαση και τη Ναταλία Γερμανού
Η Ναταλία Αργυράκη παραδέχτηκε πως την ενόχλησε το γεγονός ότι πολύ νωρίς δέχτηκε ερωτήσεις για τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και για το αν μετάνιωσε που έφυγε από τη Ναταλία Γερμανού.
«Με πείραξε ότι από την πρώτη εβδομάδα δέχτηκα ερωτήσεις για τα νούμερα τηλεθέασης και για το αν μετάνιωσα που έφυγα από τη Ναταλία Γερμανού», είπε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, χαρακτήρισε τέτοιου είδους ερωτήσεις αδιάκριτες και σεξιστικές, εξηγώντας: «Το θεωρώ αδιάκριτο, σεξιστικό, γιατί δεν έχω δει να ρωτάνε άντρες δημοσιογράφους αν μετάνιωσαν για αποφάσεις που πήραν ή να ρωτάνε μεγάλα ονόματα, που μπορεί φέτος να μην έκαναν τις καλύτερες τηλεθεάσεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ