Ναταλία Γερμανού: «Η Ρούλα Κορομηλά μου έκανε καψόνι να γράψω ρεφρέν σε οχτώ λεπτά»
Τηλεόραση

Ναταλία Γερμανού: «Η Ρούλα Κορομηλά μου έκανε καψόνι να γράψω ρεφρέν σε οχτώ λεπτά»

Ναταλία Γερμανού: «Η Ρούλα Κορομηλά μου έκανε καψόνι να γράψω ρεφρέν σε οχτώ λεπτά»

Όσα μοιράστηκε στο podcast «Επιεικείς Έφηβοι» για την επαγγελματική της πορεία στη στιχουργία

Στο podcast, Επιεικείς Έφηβοι, είχε μιλήσει η Ναταλία Γερμανού και αποκάλυψε πώς αποφάσισε να γράψει τραγούδια για μεγάλου καλλιτέχνες που μέχρι και σήμερα κάνουν επιτυχία.

Παρότι η ίδια είχε το ταλέντο της ομοιοκαταληξίας, το να μπει στη διαδικασία να γράφει τραγούδια ήρθε εντελώς τυχαία και τηρεί αυτό που λέμε «Δεν έτυχε, πέτυχε!».

«Στα 90’s ήταν λιγότερες οι στιχουργοί. Όταν έγραψα την πρώτη μου μπαλάντα στη Μαντώ, αυτή που θαύμαζα πολύ ήταν η Εύη Δρούτσα. Η Λίνα Νικολακοπούλου ήταν η μέντορας όλων, ήταν ποιήτρια. Δεν ήμασταν πολλές. Η Ρεβέκκα Ρούσση έγραφε επίσης αλλά μετά βγήκαν περισσότερες. Δεν είχε ιδέα ο Χαριτοδιπλωμένος ότι γράφω. Έριξε τη ζαριά του απλά. Έγραφα ωραίες εκθέσεις και κάποια στιγμή πήγα να του κάνω μια συνέντευξη και κάπως μου είπε ότι γράφει τον δίσκο της Μαντούς και μου είπε να πάω να δω πώς είναι το στούντιο. Είχαν τελειώσει τα 8 από τα 10 τραγούδια. Όπως μου έπαιζε τη μουσική μου λέει “Μπορείς να γράψεις τους στίχους;”. Και το έγραψα σε 1,5 ώρα. Τελείως τυχαία, πραγματικά έριξε ζαριά.

Είναι σαν να ρωτάμε έναν κομμωτή πώς μπορείς και κάνεις τέλεια τα μαλλιά. Εγώ αν δεν με χτενίσει κάποιος θα βγω με μαλλιά σαν σκούπα. Δεν μπορώ να σας το απαντήσω. Αυτό που λένε περί ευαισθησίας. Υπάρχουν κάποια άτομα σαν την Ελεάνα Βραχάλη που είναι πολύ ευαίσθητη. Εγώ είμαι η “σκληρούλα” και σε κάποια τραγούδια φαίνεται. Αν πάρουμε το Αλήτισσα βροχή του Λιβιεράτου έχει μια δόση εκδίκησης.

Στο σχολείο έγραφα ποιηματάκια, στιχάκια. Και όταν σκαρώναμε τραγουδάκια για τους καθηγητές, τα έγραφα εγώ. Την ευκολία της ομοιοκαταληξίας την είχα. Σε ένα Μπράβο μου είχε δώσει η Ρούλα Κορομηλά να γράψω ένα ρεφρέν σε 8 λεπτά. Μου έκανε αυτό το καψόνι και το έγραψα ένα ρεφρενάκι της πλάκας.’

Μετά τη Μαντώ μπήκε στη ζωή μου ο Θάνος Καλλίρης και ενηλικιώθηκα. Εκεί έκανα το practice μου, του έγραψα πολλά. Μετά ήρθε η Καίτη Γαρμπή το 1993 με το “Πες το με ένα φιλί”. Αν με ρωτήσει κάποιος ποιο είναι το πρώτο σουξέ που έγραψες είναι της Καίτης Γαρμπής. Με βολεύει να γράφω τον στίχο πρώτα. Έχει τύχει πολλές φορές να γράψω πάνω στη μουσική. Τα περισσότερα τραγούδια της Δέσποινας Βανδή γράφτηκαν πάνω στη μουσική. Με τον Καρβέλα δουλεύαμε αλλιώς. Στα τραγούδια της Άννας Βίσση έγραφα τους στίχους και ο Καρβέλας τα μελοποιούσε. Μου αρέσει να γράφω μόνη μου και να αφήσω το συναίσθημα να με πάει. Όταν έχω τα μέτρα δυσκολεύομαι περισσότερο».

Διαβάστε επίσης

Το προξενιό της Ιουλίας επόμενα επεισόδια: Η Αλεξάνδρα χωρίζει, επιστρέφει στον Τύρναβο και…