«Όταν με είδε ο Μητροπάνος η απογοήτευσή του ήταν συγκλονιστική. Είπε σε φίλο μας “με έριξαν σ΄αυτή τη φάτσα”»
Τηλεόραση

«Όταν με είδε ο Μητροπάνος η απογοήτευσή του ήταν συγκλονιστική. Είπε σε φίλο μας “με έριξαν σ΄αυτή τη φάτσα”»

«Όταν με είδε ο Μητροπάνος η απογοήτευσή του ήταν συγκλονιστική. Είπε σε φίλο μας “με έριξαν σ΄αυτή τη φάτσα”»

Η αποκάλυψη γνωστού μουσικού παραγωγού

Εδώ και σχεδόν 43 χρόνια έχει γράψει τη δική του ξεχωριστή ιστορία στο χώρα του τραγουδιού ως μουσικός παραγωγός.

Μιλώντας στο Καλύτερα δε γίνεται ο Ηλίας Μπενέτος αναφέρθηκε στις γνωριμίες του με σημαντικές μορφές της μουσικής σκηνής και στις συνεργασίες – σταθμούς στην καριέρα του.

«Το 1979 ένας γνωστός με σύστησε στον Μάκη Μάτσα και από εκεί ο Θεοφίλου με έκανε βοηθό του».

«Ήμουν κομπλαρισμένος γιατί στις πρώτες μέρες συνεργάστηκα στην εταιρεία με τη Λίτσα Διαμάντη».

«Το καλοκαίρι του 1990 επιμελήθηκα το “Ξημερώνει” του Αντώνη Βαρδή με τη Χαρούλα Αλεξίου»

«Τον Αύγουστο του 1987 ο Δημήτρης Μητροπάνος ήρθε στη Μinos. Ήταν στα κάτω του καλλιτεχνικά και ήθελε να συνεργαστεί με τον Θεοφίλου. Ο Θεοφίλου έλειπε και ο Μάτσας φώναξε εμένα να μιλήσω μαζί του. Η απογοήτευσή του ήταν συγκλονιστική. Είχε μία όψη, ένα βλέμμα που σχεδόν δεν με κοίταζε. Όταν βγήκε, πήρε έναν τραγουδιστή και κοινό μας φίλο χωρίς να το ξέρει και του είπε “την πάτησα, πού με έριξαν σε αυτή τη φάτσα”. Και του είπε ο άλλος είναι αυτός που επιμελήθηκε όλους τους δίσκους που έκανε η νεολαία του κόμματός σου και το έκανε τσάμπα. Από τότε ξεκίνησε μια σχέση συνεργατική, μία σχέση που έφτασε στο σημείο να είμαστε αδέρφια».

«Είχαμε δώσει όρκο μεταξύ μας να κάνουμε τραγούδια που μας αρέσουν και από εκεί και πέρα θα επιβεβαιωθούμε».

«Τα τραγούδια δεν ήταν εύκολα για τον Μητροπάνο μέχρι που αρρώστησε και έκλεισε η φωνή του από το άγχος. Υπήρχαν τραγούδια ιδιαιτέρων ικανοτήτων και δυνατοτήτων και μάλιστα για να γίνουν κάποιες δεύτερες φωνές που δεν μπορούσε να κάνει παρακάλεσα τον Πασχάλη Τερζή, πήρε το αεροπλάνο από τη Θεσσαλονίκη για να κάνει δεύτερες φωνές σε πάρα πολλά τραγούδια του δίσκου. Η πιο χαρακτηριστική του το “Πάντα Γελαστοί” που ακούγεται σαν πυροβολαρχία πίσω από την άλλη πυροβολαρχία τον Μητροπάνο».