Ο Πάνος Τελάλης είναι ο μεγάλος νικητής του MasterChef 10, κατακτώντας το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου το έπαθλο των 100.000 ευρώ, έπειτα από έναν απαιτητικό και γεμάτο ανατροπές τελικό.
Λίγες ώρες μετά τη νίκη του, ο νέος MasterChef βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή Breakfast@Star, όπου μίλησε για την εμπειρία του στο παιχνίδι, αλλά και για τα σχέδιά του μετά το τέλος του διαγωνισμού. Στο πλευρό του βρέθηκε και η σύντροφός του, η οποία δεν έκρυψε τη συγκίνησή της περιγράφοντας πόσο δύσκολο ήταν το διάστημα της πολύμηνης απουσίας του.
«Η καρδιά κόντεψε να σπάσει, όπως όλων όσων ήμασταν εκεί. Μου έλειπε πάρα πολύ, δεν άντεχα άλλο έξι μήνες. Πέρασα όλα τα στάδια Ήταν πολύ δύσκολο, μου έλειπε. Είχα ένα προαίσθημα και ήμουν σίγουρη από την πρώτη στιγμή από την οντισιόν ότι θα κάνω να τον δω μέχρι το τέλος».
Ο Πάνος Τελάλης απάντησε και στην ερώτηση για το πώς σκοπεύει να αξιοποιήσει το χρηματικό έπαθλο των 100.000 ευρώ. Όπως αποκάλυψε, προτεραιότητά του είναι να ξεκουραστεί μέσα από καλοκαιρινές διακοπές και στη συνέχεια να οργανώσει τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα, με μεγάλο του στόχο να αποκτήσει το δικό του εστιατόριο.
«Στις διακοπές που θα κάνω θα σκεφτώ πώς πρέπει να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά. Θέλω πολύ να έχω τη δική μου επιχείρηση, το δικό μου εστιατόριο. Έλειπα 9 χρόνια από την Ελλάδα και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναφύγω», είπε στην πρωινή εκπομπή ο Πάνος Τελάλης.
Διαβάστε επίσης: Τηλεθέαση: Τι έκαναν στο φινάλε Να μ’ αγαπάς, MasterChef και Μια νύχτα μόνο;