Παπαοικονόμου για Αλικάκη/Αναστασία: «Πάω στον Καλημέρη και λέω “αυτή θέλω”. “Παίρνεις την ευθύνη;”»
Τηλεόραση

Παπαοικονόμου για Αλικάκη/Αναστασία: «Πάω στον Καλημέρη και λέω “αυτή θέλω”. “Παίρνεις την ευθύνη;”»

Παπαοικονόμου για Αλικάκη/Αναστασία: «Πάω στον Καλημέρη και λέω “αυτή θέλω”. “Παίρνεις την ευθύνη;”»

Η γνωστή σεναριογράφος διηγήθηκε το πώς η άγνωστη Μυρτώ Αλικάκη έγινε «Αναστασία»

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου ήταν καλεσμένη στο Στούντιο 4 και μίλησε για τις επιτυχημένες σειρές για την τηλεόραση αλλά και τη φετινή δουλειά της, της 17 κλωστές του Σωτήρη Τσαφούλια.

Ξεκινώντας για το πώς ξεκίνησε περιέγραψε ότι στην αρχή την απέρριψαν γιατί θεωρούσαν ότι οι σειρές της δεν έχουν σασπένς.

Η ιστορία πίσω από την επιλογή της Μυρτώς Αλικάκη για την Αναστασία

«Η Αναστασία ήταν η πιο τολμηρή σειρά που έγραψα, τα άλλα δεν είχαν κάτι για να περάσει από ανάκριση» ξεκίνησε να λέει και περιέγραψε πώς πρωτοσυνάντησε τη Μυρτώ Αλικάκη στο casting.

«Ήταν πολύ αστεία ιστορία. Είχα γράψει ότι η Αναστασία είναι μοντέλο. Μου λέει ο Καλημέρης “φτιάξε ένα βίντεο και έλα να αποφασίσουμε ποια θα την κάνει”. Ήρθαν όλα τα καλά κορίτσια, ψηλές, θα μπορούσαν να είναι μοντέλα και κάναμε βίντεο. Το casting γινόταν πάντα στο σπίτι μου. Να μην είναι καθόλου αυτό που γίνεται στα γραφεία. Χτυπάει το κουδούνι και μπαίνει ένα κοριτσάκι, μικροκαμωμένο και ήθελε να παίξει ένα ρολάκι αν είχαμε. Τη γυρνάμε σε ένα βιντεάκι και φεύγει. Βλέπουμε ξανά τα βίντεο και λέω του Γιώργου “αυτή”, το ίδιο και αυτός. Τι πρόσωπο ήταν αυτό! Την άλλη μέρα πάω στον Καλημέρη το βίντεο με τις κοπέλες, και τις όμορφες και αυτό με την Αλικάκη, και του λέω “σας παρακαλώ αυτή θέλω”. Μου λέει “είσαι στα καλά σου; Αυτή είναι μισή μερίδα, πώς θα παίξει το μοντέλο; Παίρνεις την ευθύνη;” μου είπε.  Αυτή η λέξη ήταν καθοριστική. “Ναι” του είπα.

Το ίδιο είχε γίνει με την Μπαζάκα και την Πέμη Ζούνη στις γυναίκες. Η σειρά ήταν αμέσως μετά τη μεγάλη επιτυχία που είχαν κάνει οι Τρεις Χάριτες. Και ήθελαν την Αδαμάκη. Μπαζάκα; Ποια είναι η Μπαζάκα μου έλεγαν. Λέω “γεια σας”, παίρνω τα σενάρια και φεύγω. Απορώ πού βρήκα το θάρρος. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και έβαλα τα κλάματα. Με πήρε ο Καλημέρης και μου είπε το πρώτο “το παίρνεις απάνω σου;”».