Ο Αιμιλιανός Σταματάκης μίλησε στο «Buongiorno» για την παράσταση «Νίκος Ξυλούρης: Ο Αρχάγγελος της Κρήτης» βγαίνει σε περιοδεία.
«Πυρετωδώς προφανώς οι πρόβες, διότι αλλάζει λίγο το σκηνικό για την περιοδεία. Όταν προφανώς έχεις να μεταφέρεις μία μεγάλη παραγωγή θα αλλάξει κάπως και η σκηνοθεσία, οπότε πρέπει να δουλέψουμε να την… να την φέρουμε στα μέτρα της κάθε πόλης που θα πηγαίνουμε. Θα πάμε σε όλη την Κρήτη, και επίσης σε πάρα πολλά μέρη στην Βόρεια Ελλάδα. Όπου έχουμε δυνατότητα θα πάμε. Το πιο ωραίο σχόλιο που έχω λάβει για τον Νίκο Ξυλούρη που υποδύομαι, ήρθε από την γυναίκα του. Δεν χρειαζόταν κάποιο σχόλιο, απλά… με λέει «Ψαρονίκο» », είπε αρχικά ο Αιμιλιανός Σταματάκης.
«Δεν υπάρχει ο χρόνος»
Για την τηλεόραση είπε ο Αιμιλιανός Σταματάκης: « Δεν σνομπάρω την τηλεόραση. Νομίζω το ότι επειδή έχω αφιερωθεί τόσο πολύ στο θέατρο, συχνά δεν υπάρχει ο χρόνος. Πέρασαν νομίζω δέκα χρόνια για να πω με μία μεγαλύτερη άνεση ότι αυτό ξέρω ότι αυτό θέλω να το κάνω ή αυτό δεν θέλω να το κάνω. Χρειάζεσαι και λίγο χρόνο να αφουγκραστείς, να δεις πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου και πού θα ήθελε να συμμετέχει. Ντρέπομαι πάρα πολύ. Αν θέλω να υπάρξω κάπου, πηγαίνω σε οντισιόν. Δεν έχω κάνει τίποτα άλλο στη ζωή μου πλην από οντισιόν, απλώς μετά από κάποιο σημείο σταμάτησε να είναι αναγκαίο συνεχώς».
«Συνέχεια σκέφτομαι να τα παρατήσω»
Έχει βιώσει απορρίψεις μετά από οντισιόν που έχει κάνει; «Ναι, φυσικά. Δηλαδή δεν γίνεται διαφορετικά. Προσπαθώ, όσο κι αν μία απόρριψη είναι πάντοτε απόρριψη, να σκέφτομαι πρώτα το ότι δεν είναι αυτό που θα θέλανε, παρά το ότι δεν τα κατάφερα. Συνέχεια σκέφτομαι να τα παρατήσω. Κάθε μέρα μπορεί να το σκεφτείς αυτό. Οι δυσκολίες είναι πολλές. Το θέμα είναι να μην αλλάξεις, δηλαδή να μην το αφήσεις αυτό να σε πάρει από κάτω, ούτε να αλλάξεις τον τρόπο σου, τον χαρακτήρα σου και την ηθική σου επειδή θα πρέπει να κάνεις άλλα πράγματα προκειμένου να πετύχεις», τόνισε.
«Δεν βρίσκω κανένα λόγο αυτό να βρίσκεται στην προσωπική μου ζωή»
Την αναγνωρισιμότητα την απολαμβάνει; Όπως αποκάλυψε, «είναι όμορφο πράγμα γιατί είναι κομμάτι της δουλειάς μας. Σηματοδοτεί λίγο μία επιβράβευση για τη δουλειά σου και τον κόπο σου. Αλλά ως εκεί. Όχι παραπάνω από αυτό, δεν βρίσκω κανένα λόγο αυτό να βρίσκεται στην προσωπική μου ζωή. Έχουμε φτιάξει ένα σύστημα μιντιακό, το οποίο νομίζουμε ότι έτσι πουλάει. Αλλά νομίζουμε. Πάντα η άποψή μου είναι ότι θα πουλάει αυτό που ταΐζουμε τον κόσμο να πουλήσει. Αν τον κόσμο τον ταΐζουμε φιστίκια, θα φάει φιστίκια. Αν τον κόσμο τον ταΐζουμε χαβιάρι, θα φάει χαβιάρι».
Για την συμμετοχή του στη νέα σειρά του MEGA, «Δύο Μαύρα Πουκάμισα»: «Είναι άλλη μία περιπλάνηση, ένα ταξίδι στην Κρήτη με πολλές εκπλήξεις, είναι ένας πολύ ωραίος φωτεινός ρόλος. Θα είναι και ένας άνθρωπος-καλλιτέχνης που ασχολείται με τη μουσική».
Αιμιλιανός Σταματάκης: «Είναι πολύ συγκινητικό ότι η οικογένεια του Νίκου Ξυλούρη είναι μαζί μας»