Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Breakfast@star» και τον Γιώργο Βιολέντη, με αφορμή την παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο». Ο δημοφιλής ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στο «Σόι σου», αποκαλύπτοντας πως έχουν ξεκινήσει ήδη τα γυρίσματα για τη νέα σεζόν.

«Είναι σαν να λέω την ιστορία του Σακελλάριου και σαν να μπαίνω μέσα στην ιστορία. Είναι ένα παιχνίδι θεατρικό, πολύ όμορφο. Χαίρομαι πολύ που δουλεύω με τη Ματίνα Νικολάου, είμαστε δύο παιδιά του θεάτρου Τέχνης».

«Το κοινό μάς έδωσε το έναυσμα»

«Έχουμε ήδη μπει στα γυρίσματα για την επόμενη σεζόν. Δημιουργήθηκε μια παρέα, μια οικογένεια, ήμασταν ήδη πέντε χρόνια εκεί. Και αυτό μάς έδεσε τόσο πολύ που δεν χάθηκε ο κρίκος. Το κοινό μάς έδωσε το έναυσμα να συνεχίσουμε τα νέα επεισόδια», ανέφερε ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης.

«Το παιδί μου βλέπει στην τηλεόραση τα δικά του»

Κλείνοντας, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης είπε: «Το παιδί μου είναι πολύ μικρό, βλέπει στην τηλεόραση τα δικά του, αυτά που του αρέσουν. Δεν ασχολείται καθόλου με το τι κάνει ο μπαμπάς στην τηλεόραση. Ο μπαμπάς και η μαμά του είναι απλά ηθοποιοί που κάνουν τη δουλειά τους».

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: «Καλές είναι οι ταμπέλες γιατί από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις»