Η Αναστασία Γιάμαλη παραχώρησε συνέντευξη στο «Buongiorno» και στην Νάνσυ Νικολαΐδου. Η έμπειρη δημοσιογράφος μίλησε για τη επιμονή της να αναδεικνύει τα κακώς κείμενα και για τα σχόλια που έχει δεχθεί σχετικά με τις ενδυματολογικές της επιλογές.
«Το “εμμονική” είναι περισσότερο πρόβλημα όσων μου το χρεώνουν»
«Θα επιμένω σε αυτά που θεωρώ ότι είναι τα κακώς κείμενα και θα επιμένω να επαναλαμβάνω μονότονα τα ίδια πράγματα, μπας και αλλάξουν. Δεν σημαίνει ότι αυτό που λέω εγώ είναι το σωστό και δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλες και όλους, αλίμονο.
Νομίζω ότι αυτό το “γραφική”, το “εμμονική” και τα λοιπά είναι περισσότερο πρόβλημα όσων μου το χρεώνουν και λιγότερο δικό μου. Αν ήμουν άντρας, δεν θα λεγόταν το ίδιο. Θα έλεγαν ότι είμαι επίμονη, τώρα όμως είμαι εμμονική», ανέφερε η Αναστασία Γιάμαλη.
«Είναι πολύ παλιακό»
«Είναι πολύ παλιακό. Νομίζω, ως φεμινίστρια του σήμερα, αυτό το οποίο έχω να πω είναι… αφήστε τις γυναίκες, αφήστε όλο τον κόσμο να φοράει ό,τι ρούχο τον κάνει να νιώθει καλά. Να φοράει όσο μακιγιάζ ή και καθόλου, να έχει τα κιλά που επιθυμεί με τα οποία νιώθει καλά και να ‘ναι υγιής προφανώς. Τι λόγος μας πέφτει πως κυκλοφορεί το κάθε άτομο;», είπε σε άλλο σημείο.