Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της βίωσε η Ανθή Βούλγαρη, όπως αποκάλυψε η ίδια το πρωί της Τετάρτης 24/6, μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega». Η δημοσιογράφος περιέγραψε τις δύσκολες ώρες που πέρασε όταν παρουσίασε έντονα συμπτώματα αλλεργικής αντίδρασης, αλλά και την ταλαιπωρία που αντιμετώπισε στην προσπάθειά της να βρει την κατάλληλη ιατρική φροντίδα.

Η αλλεργική αντίδραση που την ανησύχησε

Όπως ανέφερε, όλα ξεκίνησαν λίγο μετά την αποχώρησή της από την εκπομπή, όταν παρατήρησε ότι εμφανίστηκαν σπυράκια σε ολόκληρο το σώμα της. Η ξαφνική αυτή εικόνα την έκανε να φοβηθεί πως ίσως πρόκειται για σοβαρό αλλεργικό επεισόδιο και να αναζητήσει άμεσα ιατρική βοήθεια.

Η Ανθή Βούλγαρη περιέγραψε χαρακτηριστικά: «Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα… Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ».

Η αναζήτηση γιατρού και η ταλαιπωρία

Η δημοσιογράφος εξήγησε ότι αρχικά απευθύνθηκε στο Κέντρο Υγείας Κορωπίου, ωστόσο εκεί ενημερώθηκε πως δεν υπήρχε διαθέσιμος δερματολόγος.

«Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;»

Στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο Νοσοκομείο Συγγρός, όμως η κατάσταση που συνάντησε την προβλημάτισε ακόμη περισσότερο.

«Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ’ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6».

Τελικά, κατάφερε να βρει γιατρό στη Νέα Σμύρνη, όπου εξετάστηκε και έλαβε την απαραίτητη αγωγή.

Τι έδειξε η διάγνωση

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η ίδια, οι εξετάσεις έδειξαν ότι επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση, χωρίς ωστόσο να έχει εντοπιστεί με βεβαιότητα ο παράγοντας που την προκάλεσε.

«Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα… Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα… Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη;»

Το μήνυμα για το σύστημα υγείας

Πέρα από τη δική της περιπέτεια, η Ανθή Βούλγαρη στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη για καλύτερη πρόσβαση των πολιτών σε νοσοκομεία και γιατρούς, επισημαίνοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέσα σε λίγες μόνο ώρες.

Όπως τόνισε:

«Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας».