Τη δική της άποψη για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί τις εκπομπές που δεν αποδίδουν άμεσα στα νούμερα τηλεθέασης εξέφρασε η Αθηναΐς Νέγκα, μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Breakfast@Star.
Η παρουσιάστρια στάθηκε ιδιαίτερα στις συνέπειες που έχουν αυτές οι αποφάσεις για όλους όσοι εργάζονται πίσω από τις κάμερες, επισημαίνοντας ότι το κόστος δεν είναι μόνο οικονομικό αλλά και ανθρώπινο.
«Το πιο ανόητο, επιπόλαιο και δαπανηρό πράγμα»
Η Αθηναΐς Νέγκα υποστήριξε πως οι εκπομπές χρειάζονται χρόνο για να βρουν τον ρυθμό και το κοινό τους, γι’ αυτό και θεωρεί λανθασμένες τις βιαστικές αποφάσεις διακοπής.
«Πιστεύω ότι είναι το πιο ανόητο, επιπόλαιο και δαπανηρό πράγμα το να ξεκινάς μια εκπομπή και να την κόβεις. Γιατί αν σκεφτείτε την τηλεοπτική ιστορία, θα δείτε ότι υπήρξαν πάρα πολλές εκπομπές που με επιμονή πήγαν καλά».
Οι εργαζόμενοι πίσω από τις κάμερες
Στη συνέχεια, η παρουσιάστρια έστρεψε την προσοχή στους ανθρώπους που εργάζονται σε μια τηλεοπτική παραγωγή, τονίζοντας ότι επηρεάζονται άμεσα όταν μία εκπομπή ολοκληρώνεται πρόωρα.
«Οι εκπομπές δεν είναι διαφορετικές από τις επιχειρήσεις, όταν κλείνουν. Απλώς ένας φούρνος, αν κλείσει, είναι ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός για τους εργαζόμενους. Στην τηλεόραση μπορεί να υποστεί και διασυρμό ο εργαζόμενος».
«Αυτό πρέπει να σταματήσει»
Η Αθηναΐς Νέγκα εξέφρασε τον προβληματισμό της για το κλίμα αβεβαιότητας που συχνά δημιουργείται γύρω από τις τηλεοπτικές παραγωγές, σημειώνοντας πως οι συνεχείς φήμες επηρεάζουν σημαντικά την ψυχολογία όσων εργάζονται σε αυτές.
«Μπορεί ένας καημένος άνθρωπος να δουλεύει στην παραγωγή και να ακούει κάθε μέρα ότι η εκπομπή, στην οποία εργάζεται, θα κοπεί. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Είναι βία, είναι άσχημο, παίζει με την ψυχολογία των ανθρώπων».