Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Αύγουστος Κορτώ μίλησε στο «Buongiorno» το πρωί της Τρίτης 23/06 και αναφέρθηκε στη σχέση του με τον σύζυγό του και στα σχόλια που ακούστηκαν για το Pride.

«Δεν ήμουν βέβαιος πόσο μου άξιζε να είμαι ευτυχισμένος»

«Το γεγονός ότι θα γυρίσει ο Τάσος από τη δουλειά και ότι μπορεί να πάμε για ένα ποτό ή ότι θα αράξουμε να δούμε μια σειρά ή ότι μιλάμε με τους φίλους μας… Πέρασα πολλά χρόνια της νεότητάς μου χωρίς να είμαι βέβαιος κατά πόσο μου άξιζε να είμαι ευτυχισμένος», δήλωσε ο Αύγουστος Κορτώ.

«Αυτοί που πλήττονται είναι τα θύματα της ομοφοβικής και έμφυλης βίας»

Για το Pride είπε: «Εγώ στα 47 μου, που έχω φάει τέτοιο επιπόλαιο μίσος με το κουτάλι, η αντίδρασή μου είναι αντακλαστικά πάντοτε η αντεπίθεση. Δεν πλήττεται κανείς από το Pride και τον έρωτα δύο αγοριών ή κοριτσιών. Αυτοί που πλήττονται είναι τα θύματα της ομοφοβικής, τρανσφοβικής και έμφυλης βίας. Τα παιδιά που εκδιώκονται από τα πσίτια τους, επειδή οι γονείς τους τα αγαπούν υπό όρους και είναι “νορμάλ” να τους κάνεις εγγόνια».

«Είναι σημαντικό που πλέον μιλάμε για τις καταστάσεις που παλιά θεωρούσαμε φυσιολογικές, ενώ δεν ήταν», κατέληξε.

Αύγουστος Κορτώ: H τρυφερή ανάρτηση με τον σύζυγό του Τάσο