Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η αυλαία για το Buongiorno πέφτει την Παρασκευή 26 Ιουνίου, ολοκληρώνοντας έναν διετή κύκλο για τη Φαίη Σκορδά και την ομάδα που βρέθηκε καθημερινά μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Λίγες ώρες πριν από το τελευταίο «καλημέρα», η αρχισυντάκτρια της εκπομπής, Κατερίνα Πόθα, επέλεξε να μοιραστεί δημόσια τις σκέψεις και τα συναισθήματά της για το τέλος αυτής της διαδρομής.

Η ανάρτηση της Κατερίνας Πόθα πριν από το φινάλε

Το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου, η Κατερίνα Πόθα δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα, μέσα από το οποίο αποχαιρέτησε την εκπομπή, ευχαριστώντας όλους όσοι αποτέλεσαν μέρος αυτής της εμπειρίας.

Στην ανάρτησή της έγραψε:

«Με τα τελευταία ξυπνητήρια της σεζόν ήρθαν στο μυαλό μου όλα πάλι από την αρχή….

Ένας κύκλος κλείνει αύριο, αλλά αν το σκεφτείς, αυτή είναι η δουλειά του κύκλου τελικά. Σας ευχαριστώ όλους μαζί κι έναν έναν χωριστά για όλα!!!

Εμείς θα πάμε παρακάτω κρατώντας μόνο τα καλά που ζήσαμε, τους ανθρώπους που γνωρίσαμε, τα γέλια, τις χαρές, τα νεύρα, τις φωνές, το άγχος, τα νούμερα…

Μαζί με όλα αυτά εγώ κρατάω στην αγκαλιά μου και κάτι ακόμα κι έτσι θα θυμάμαι για πάντα με πολλή πολλή αγάπη αυτήν την εκπομπή σταθμό στη ζωή μου… την εκπομπή στην οποία έγινα μαμά!!! Buona notte».

Ένας κύκλος δύο ετών ολοκληρώνεται

Η τελευταία εκπομπή του Buongiorno σηματοδοτεί το τέλος μιας συνεργασίας που διήρκεσε δύο τηλεοπτικές σεζόν. Η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της αποχαιρετούν το τηλεοπτικό κοινό, κλείνοντας έναν σημαντικό επαγγελματικό κύκλο, με τις στιγμές που μοιράστηκαν μπροστά και πίσω από τις κάμερες να συνοδεύουν όλους όσοι συμμετείχαν στην πορεία της εκπομπής.