Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Breakfast@Star και τον δημοσιογράφο Πάνο Παπαδόπουλο παραχώρησε η Χριστίνα Λαμπίρη, το πρωινό της Τετάρτης 24/6.. Η παρουσιάστρια μίλησε ανοιχτά για μια προσωπική της επαγγελματική επιθυμία, αλλά και για θέσεις της γύρω από την τηλεοπτική πραγματικότητα που είχαν απασχολήσει στο παρελθόν.

Χριστίνα Λαμπίρη: «Δεν έφυγα από την τηλεόραση λόγω ανταγωνισμού»

Ο «καημός» της για την ΕΡΤ

Η Χριστίνα Λαμπίρη δεν έκρυψε πως ένα από τα επαγγελματικά της όνειρα παραμένει η παρουσία της στη δημόσια τηλεόραση.

«Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ. Όσο manifest κι αν έχω κάνει, δεν μου ‘χει κάτσει. Κάτι δεν κάνω σωστά. Φυσικά και αγαπώ την εκπομπή που κάνουν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, που θεωρώ ότι είναι υπόδειγμα τηλεοπτικής εκπομπής» είπε χαρακτηριστικά.

Η ίδια αναφέρθηκε και στη φιλοσοφία της για την τηλεόραση, τονίζοντας πως προτιμά πιο καθαρές ψυχαγωγικές προσεγγίσεις.

«Είναι μια ψυχαγωγική εκπομπή άλλωστε εγώ δεν πιστεύω στο infotainment καθόλου» σημείωσε.

Η δημόσια τηλεόραση και το «prestige»

Σε πιο προσωπικό τόνο, η παρουσιάστρια μίλησε για τη σχέση της με τη δημόσια τηλεόραση, αλλά και για αντιδράσεις που είχαν προκληθεί από παλαιότερες δηλώσεις της.

«Η δημόσια τηλεόραση, για μένα, είναι prestige παρά το γεγονός ότι κάποια στιγμή το ‘χα πει δημόσια και ένιωσα την κατακραυγή των εκπομπών. Δεν είπα ότι δεν ευγνωμονώ το μέσο που μου έδωσε την ευκαιρία να ξεχωρίσω και να κάνω καλά τη δουλειά μου» ανέφερε.

«Πολλοί θα ήθελαν να την κάνουν αλλά δεν τους επιτρέπεται»

Κλείνοντας τις δηλώσεις της, η Χριστίνα Λαμπίρη υπογράμμισε τη δική της οπτική για τη λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης και το είδος περιεχομένου που μπορεί να φιλοξενήσει.

«Η δημόσια τηλεόραση, όμως, έχει την άνεση να κάνει μια τηλεόραση που πιστεύω ακράδαντα ότι πάρα πολλοί συνάδελφοι θα ήθελαν να την κάνουν αλλά δεν τους επιτρέπεται» πρόσθεσε, μιλώντας στο καθημερινό μαγκαζίνο του STAR.