Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η σημερινή 23/6 εκπομπή του Happy Day ξεκίνησε σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, καθώς οι συντελεστές της θέλησαν να μοιραστούν με τους τηλεθεατές μια δυσάρεστη είδηση που αφορά τον Δημήτρη Παπανώτα. Ο αγαπημένος του σκύλος, ο Αρκούδος, έφυγε από τη ζωή, σκορπίζοντας θλίψη τόσο στον ίδιο όσο και στους ανθρώπους που τον γνώρισαν μέσα από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις του.

Ένας ξεχωριστός φίλος που αγαπήθηκε από όλους

Ο Αρκούδος δεν ήταν απλώς ένα κατοικίδιο για τον Δημήτρη Παπανώτα. Τα τελευταία χρόνια είχε γίνει γνώριμος και στο κοινό της πρωινής εκπομπής, καθώς είχε βρεθεί αρκετές φορές στο πλατό, χαρίζοντας αυθόρμητες και τρυφερές στιγμές.

Η απώλειά του προκάλεσε συγκίνηση στην ομάδα του Happy Day, με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τους συνεργάτες της να στέλνουν δημόσια τη στήριξή τους στον δημοσιογράφο.

Οι συγκινητικές αναφορές στο Happy Day

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και ο Δημήτρης Παπανώτας μίλησαν για τον Αρκούδο με λόγια γεμάτα αγάπη.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή ανέφερε: «Στεναχωρήθηκαμε με τον αρκουδάκο μας. αλλά έφυγε πλήρης ημερών».

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Παπανώτας είπε: «Έζησε τη ζωή του όμορφα. Μας λείπει αλλά…».

Λίγο αργότερα, η παρουσιάστρια συμπλήρωσε: «Θα τον θυμόμαστε με ένα όμορφο χαμόγελο. Δεν το ακούσαμε ποτέ να γκρίνιαζε, μόνο χάδια και αγάπη ήθελε».

Η ανάρτηση που λύγισε τους διαδικτυακούς του φίλους

Λίγες ώρες πριν από την εκπομπή, ο Δημήτρης Παπανώτας είχε γνωστοποιήσει ο ίδιος την απώλεια του Αρκούδου μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Στην ανάρτησή του έγραψε:

«Το πιό καλό σκυλάκι του κόσμου! Του το έλεγα και κσταλάβαινε ακριβώς τι του λέω. Ο Αρκουδάκος μου, έφυγε πλήρης ημερών, ήσυχα και αθόρυβα, στον ύπνο του. Δεν ήταν απλά καλό σκυλί. Ήταν άνθρωπος σε σώμα σκύλου. Ευγενικός, πιστός, δεν χρειάστηκε ποτέ αλυσίδα, από την πρώτη μέρα που με διάλεξε. Ερχόταν πάντα από πίσω μου χωρίς να χρειάζεται να ανησυχώ μήπως επιτεθεί σε άλλα σκυλάκια ή γάτες, ή μήπως πεταχτεί στο δρόμο ή οτιδήποτε άλλο. Φιλικός με όλα τα πλάσματα γύρω του, αφοσιωμένος , καθαρός… Δεν έκανε ποτέ ούτε μία ζημιά! Ούτε ως κουτάβι! Μαζί περάσαμε 12 χρόνια. Ταξιδέψαμε, βγήκαμε, διασκεδάσαμε, δουλέψαμε, περπατούσαμε μαζί πολλά χιλιόμετρα συνήθως στην παραλία… Έχουμε γράψει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα βόλτα… Όποιος γνώρισε τον Αρκούδο ξέρει. Όλοι εκπλήσσονταν με τον ήπιο και ευγενικό χαρακτήρα του. Είμαι βέβαιος ότι όλοι θα τον θυμούνται πάντα. Και γω θα τον έχω πάντα σε μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Καλό ταξίδι αγοράκι μου…😪😪😪😪»

Στο υστερόγραφό του, ο δημοσιογράφος περιέγραψε τις τελευταίες στιγμές του αγαπημένου του φίλου, προκαλώντας ακόμα μεγαλύτερη συγκίνηση:

«ΥΓ. Είναι πολύ σκληρό να χάνεις ένα τέτοιο πλάσμα. Ένα πλάσμα που σε αγάπησε τόσο βαθιά, που φρόντισε ακόμα και το φευγιό του να μην σε προβληματίσει. Να φύγει ήσυχα και γλυκά. Με την τελευταία εικόνα να είναι μια εικόνα καθημερινή. Έφυγε στη στάση που κοιμόταν. Έδειχνε ζωντανός! Τον φώναξα να πάμε βόλτα κι απλά δεν σηκώθηκε…»