Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος κάθισε στον καναπέ του «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά το πρωί της Τετάρτης 24/06. Ο γνωστός σεφ μίλησε για τα σκοτάδια της ζωής του, τις δύσκολες περιόδους που βίωσε και για τους δύο γιους του.

«Από τα 30 και μετά άρχισα να ζω»

«Είμαι 56 χρονών και αρχίζω και φοβάμαι πλέον. Φοβάμαι να μην προλάβω να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν. Πριν τα 30 ήταν τα χαμένα χρόνια με απερισκεψίες. Από εκεί και μετά άρχισα να ζω. Οι γονείς μου προσπαθούσαν να μας εξασαλίσουν τα προς το ζην. Εγώ ήθελα να πετύχω από τα 13 μου γιατί μου έλεγαν όλοι ότι δεν θα τα καταφέρω. Πέτυχα πολύ περισσότερα από αυτά που περίμεναν οι άλλοι», δήλωσε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος.

«Είχα πιάσει πάτο»

«Έχω μάθει στη ζωή να πορεύομαι μόνος και έχω μόνο 2-3 κολλητούς. Δεν θεωρώ ποτέ τον εαυτό μου πετυχημένο γιατί έχω και άλλα πράγματα να κατακτήσω. Είχα βρει κλειστές πόρτες. Είχα μείνει άστεγος στο Λος Άντζελες για δυο μήνες και είχα πιάσει πάτο. Ευτυχώς πήγα στην Πρόνοια και έμεινα σε ένα σπίτι μαζί με άλλους. Ήταν οκ και έχτιζα χαρακτήρα. Χτίζεις δουλεύοντας», πρόσθεσε.

«Από μωρό ήταν μαχητής»

Για την περιπέτεια υγείας του γιου του με τον οποίο έχουν το ίδιο όνομα, ανέφερε: «Ο γιος μου ήταν το πρώτο βήμα μου που κμου άλλαξε τον χαρακτήρα μου. Από μωρό ήταν μαχητής και ένα έξτρα κίνητρο για εμένα. Ο γιος μου ο Δημήτρης είχε μαι περιπέτεια υγείας. Έπρεπε να γίνει αεροβάπτισμα γιατί δεν ξέραμε αν θα ζήσει. Τα παιδιά μου είναι το άλφα και το ωμέγα».

Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Μα την Παναγία, φέτος δεν έχω βρίσει καθόλου – Δεν γίνεται τώρα με τις μαλ@@ιες μεσημεριάτικα»