Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στην κάμερα της εκπομπής Breakfast@Star και τον δημοσιογράφο Γιώργο Βιολέντη μίλησε ο Δήμος Βερύκιος, σχολιάζοντας ζητήματα που αφορούν την τηλεοπτική αγορά, το κλείσιμο της φετινής σεζόν αλλά και τη λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης.

«Οι περικοπές επηρεάζουν την ποιότητα»

Αναφερόμενος στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε τηλεοπτική χρονιά, ο έμπειρος δημοσιογράφος δήλωσε:

«Ό, τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό. Πιστεύω ότι κάθε σεζόν έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Τα πάνω και τα κάτω της. Περικοπές γίνονται κάθε χρόνο και φοβάμαι ότι θα γίνουν ακόμα περισσότερες. Τώρα, αν αυτές οι περικοπές επηρεάζουν την ποιότητα; Σαφώς και την επηρεάζουν».

Η άποψή του για τον κιτρινισμό στην τηλεόραση

Ο Δήμος Βερύκιος στάθηκε επίσης στον τρόπο με τον οποίο ορισμένες εκπομπές επιδιώκουν την τηλεθέαση, τονίζοντας:

«Υπάρχει πάντα κιτρινισμός σε εκπομπές για να κάνουν τηλεθέαση. Η ζωή, όμως, έχει δείξει ότι αυτού του είδους η τηλεοπτική δημοσιογραφία δεν έχει μέλλον».

Το μήνυμα για τη δημόσια τηλεόραση

Ο δημοσιογράφος δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για τις επιλογές που γίνονται στη δημόσια τηλεόραση, υπογραμμίζοντας ότι ο ρόλος της θα πρέπει να είναι διαφορετικός:

«Στη δημόσια τηλεόραση θα πρέπει και να πρωτοστατούν και να πειραματίζονται. Και όχι παλιά, ξαναζεσταμένα φαγητά. Και όχι να παίρνουν αποτυχημένα προϊόντα και να τα πασάρουν και να τα μοστράρουν στην κρατική τηλεόραση».