Την Έφη Αλεβίζου υποδέχθηκαν ο Κρατερός Κατσούλης και η Μαρία Ηλιάκη στην εκπομπή «Νωρίς – Νωρίς» στην ΕΡΤ. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια μίλησε για την περιπέτεια υγείας της και τον λόγο που αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά.
«Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος. Γιατί, ξέρεις, συνήθως όταν σου έρχεται ξαφνικά, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι σύστημα γύρω τους που τους συμπαραστέκεται», δηλώνει η Έφη Αλεβίζου.
«Αισθάνεσαι ότι υπάρχουν και άλλοι που το μοιράζονται»
«Υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν μονογονεϊκές οικογένειες. Φαντάσου τώρα να είσαι μία μητέρα 40 ετών μόνη σου και να μεγαλώνεις ένα παιδί και να πρέπει να δουλέψεις από το πρωί ως το βράδυ και να βρίσκεις ότι έχεις καρκίνο στο στήθος. Δεν είναι απλό. Και να μην έχεις βοήθεια από πουθενά. Οπότε αισθάνεσαι ότι υπάρχουν και άλλοι που το μοιράζονται, που το περνούν, και νιώθεις λιγότερο μόνος.
Από την άλλη, είναι καλό να πει κάποιος “α, είδες όμως η Έφη με το που είδε το πρώτο σύμπτωμα, πήγε και το κοίταξε και έτσι το πρόλαβε και δεν πέρασε όλη τη διαδικασία”», τόνισε η δημοσιογράφος.
Έφη Αλεβίζου: «Έκανα ριζική υστερεκτομή. Βρέθηκε κακοήθεια»