Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Η Ελεάνα Παπαϊωάννου ζει μία από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής της είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί της. Η δημοφιλής τραγουδίστρια μίλησε για την εγκυμοσύνη της, αλλά και για τα σχόλια που υπήρξαν σε ανάρτησή της με φουσκωμένη κοιλίτσα.

«Έχουν πάει όλα πάρα πολύ καλά μέχρι στιγμής. Το βιώνω όπως το βιώνει κάθε γυναίκα, με χαρά, με προσμονή, με αγωνία. Σίγουρα διαφορετικά απ’ την πρώτη εγκυμοσύνη. Επειδή δεν έχω αδέρφια και ήθελα πολύ να ‘χω αδερφές, ή αδερφούς, δεν ξέρω, είμαι βαθιά χαρούμενη που θα ‘χω δυο κορίτσια», είπε αρχικά η Ελεάνα Παπαϊωάννου.

Η ίδια πριν από μερικές ημέρες είχε προχωρήσει σε μία ανάρτηση, στην οποία είχε μιλήσει για ένα περιστατικό που της συνέβη, όπου είχε καλέσει στο σπίτι έναν μάστορα ο οποίος της είπε πως είναι κρίμα που δεν περιμένει αγοράκι.

«Μου προκάλεσε μία αμηχανία»

«Εμένα μου προκάλεσε μία αμηχανία, όχι για μένα, γιατί περιμένω κορίτσι, αλλά γιατί, ξέρεις, πλέον τώρα υπάρχει αυτή η αντίληψη. Αυτό που με σόκαρε κάτω απ’ την ανάρτηση αυτή, είναι ότι έμπαιναν πολλοί άντρες και έγραφαν απίστευτα πράγματα. Δεν μπορείς να λες σε μία γυναίκα οχτώ μηνών ότι “δεν πειράζει που περιμένετε κοριτσάκι” κι ότι “θέλουν πιο πολύ αρσενικό και αντρίλα”», είπε.

Μάλιστα, αποκάλυψε πως όταν κυκλοφόρησε το νέο της βίντεο κλιπ, δέχτηκε πάρα πολλά αρνητικά σχόλια, για το γεγονός ότι εμφανιστήκατε έγκυος σε ένα βίντεο κλιπ.

«Βλέπω ανθρώπους να γράφουνε χυδαία και αισχρά σχόλια»

«Σοκαρίστηκα. Γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ανάμεσά μας και σκέφτονται έτσι, και είναι ελεύθεροι αυτοί οι άνθρωποι. Δηλαδή, το ότι μια γυναίκα συνεχίζει τη δουλειά της εφόσον μπορεί και έχει τη δυνατότητα, και προφανώς έχει την άδεια απ’ τον γιατρό που την παρακολουθεί, έτσι;

Ε, και συνεχίζει να κάνει τη δουλειά της. Και βλέπω ανθρώπους να γράφουνε, ας πούμε, χυδαία και αισχρά σχόλια από κάτω από μια ανάρτηση, όπου εγώ ουσιαστικά ανέβασα ένα backstage απ’ το βίντεο κλιπ μου πριν την κυκλοφορία του νέου μου τραγουδιού. Ε όχι, αν με ρωτάς, δεν το περίμενα αυτό το πράγμα. Και δεν το περίμενα κυρίως κι από γυναίκες», συνέχισε η Ελεάνα Παπαϊωάννου.

Ελεάνα Παπαϊωάννου: «Είμαι στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης μου, έχω πιο πολύ άγχος, γιατί…»