Ο Δήμος Βερύκιος μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και, όπως πάντα, δεν μάσησε τα λόγια του. Με αφοπλιστικό χιούμορ αλλά και αρκετές αιχμές, αναφέρθηκε τόσο στο αν θα συνεχίσει στο Happy Day, όσο και στην τηλεοπτική κόντρα του Γρηγόρη Αρναούτογλου με τον Γιώργο Λιάγκα.
Αρχικά, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή, απάντησε με χιούμορ: «Όπου πάει η Σταματίνα. Αν με πνίξει στον δρόμο…».
«Όλοι είμαστε αναλώσιμοι»
Στη συνέχεια, ο Δήμος Βερύκιος μίλησε για τη μακρά σχέση του με τον Alpha, τονίζοντας πως βρίσκεται στον σταθμό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του.
«Έχω μια μόνιμη σχέση από την πρώτη ημέρα που λειτούργησε ο Alpha, γιατί ήμουν ένας ταπεινός προλετάριος», είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, στάθηκε και στη σκληρή πραγματικότητα της τηλεόρασης, λέγοντας: «Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνουμε εμείς που είμαστε μπροστά από τις κάμερες: ότι δεν έχουμε καμία μονιμότητα. Ανά πάσα στιγμή, στον βάρβαρο καπιταλισμό, μπορούμε να βρεθούμε εκτός στέγης. Όλοι είμαστε αναλώσιμοι».
Το σχόλιο για Αρναούτογλου και Λιάγκα
Ο Δήμος Βερύκιος σχολίασε και την κόντρα του Γρηγόρη Αρναούτογλου με τον Γιώργο Λιάγκα, επιλέγοντας να τοποθετηθεί με χιούμορ.
«Αγαπιούνται, επίτηδες τα κάνουν οι παλιόγεροι. Γεράσατε, βρε, βάλτε μυαλό! Σωστά αυτά που είπε ο Αρναούτογλου», ανέφερε.
Κλείνοντας, ξεκαθάρισε ότι θα μπορούσε να συνεργαστεί και με τους δύο παρουσιαστές: «Και με τους δύο θα συνεργαζόμουν. Τα ετερώνυμα έλκονται».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γιώργος Λιάγκας: «Αυτή η μπαρούφα ότι έχω διένεξη με τον Γρηγόρη – Άλλοι τραβάνε ζόρι και φαίνεται»