Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η κόντρα που έχει ανοίξει τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, με την ομάδα του Breakfast@Star να σχολιάζει όσα έχουν ειπωθεί δημόσια.

Ο Ετεοκλής Παύλου πήρε θέση για το τηλεοπτικό «μπιφ», εκφράζοντας ανοιχτά την άποψή του για τον τρόπο με τον οποίο δύο πρόσωπα με μεγάλη διαδρομή στον χώρο μπαίνουν σε μια τέτοια αντιπαράθεση.

Το σχόλιο του Ετεοκλή Παύλου

«Εγώ θεωρώ μπούρδα να βλέπω δύο ανθρώπους σε αυτό το μέγεθος να μαλώνουν, στην ουσία, για το ποιος έχει μεγαλύτερη τη δύναμη», είπε αρχικά ο Ετεοκλής Παύλου.

Ο Ετεοκλής Παύλου συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Αυτή επίδειξη δύναμης και η προσπάθεια, εγώ δεν την καταλαβαίνω. Υπήρχε μια παροιμία κάποτε, δύο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα.

Ο αχυρώνας είναι η τηλεόραση, δεν είναι δική τους. Ό,τι κι αν αποφασίσει, είτε ο Γιώργος, είτε ο Γρηγόρης, τα κανάλια θα αποφασίσουν, τα στελέχη, για το τι εκπομπές θα φτιάξουν».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ετεοκλής Παύλου: Η αλλαγή που έκανε στη διατροφή του – «Για πρωινό έφαγα κοτόπουλο με πατάτες»