Επιλέξτε το zNews ως προτεινόμενη πηγή στο Google

Μια νέα σελίδα ανοίγει για τη Φαίη Σκορδά, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου του Buongiorno στο Mega. Η παρουσιάστρια, λίγες ώρες μετά το φινάλε της εκπομπής, βρέθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», προκειμένου να αναχωρήσει για την Πάρο.

Στο πλευρό της ήταν ο σύντροφός της, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, με τους δυο τους να ταξιδεύουν στο νησί για να παρευρεθούν στο πάρτι της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα.

Στο αεροδρόμιο μετά το φινάλε

Η κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ» και ο Σαράντης Μαριεττής συνάντησαν τη Φαίη Σκορδά στο αεροδρόμιο, αμέσως μετά το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν για το Buongiorno.

Η παρουσιάστρια επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, αποφεύγοντας να κάνει κάποια εκτενή δήλωση για την επόμενη τηλεοπτική της μέρα ή για το φινάλε της εκπομπής της στο Mega.

Η λιτή δήλωση της Φαίης Σκορδά

«Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά», αρκέστηκε να πει η Φαίη Σκορδά στην κάμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φαίη Σκορδά: Στο πλευρό της ο Αλέξανδρος Αθανασιάδης στο τελευταίο Buongiorno – Την περίμενε στο αυτοκίνητο και αποχώρησαν μαζί!