Μια νέα σελίδα ανοίγει για τη Φαίη Σκορδά, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου του Buongiorno στο Mega. Η παρουσιάστρια, λίγες ώρες μετά το φινάλε της εκπομπής, βρέθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», προκειμένου να αναχωρήσει για την Πάρο.
Στο πλευρό της ήταν ο σύντροφός της, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, με τους δυο τους να ταξιδεύουν στο νησί για να παρευρεθούν στο πάρτι της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα.
Στο αεροδρόμιο μετά το φινάλε
Η κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ» και ο Σαράντης Μαριεττής συνάντησαν τη Φαίη Σκορδά στο αεροδρόμιο, αμέσως μετά το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν για το Buongiorno.
Η παρουσιάστρια επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, αποφεύγοντας να κάνει κάποια εκτενή δήλωση για την επόμενη τηλεοπτική της μέρα ή για το φινάλε της εκπομπής της στο Mega.
Η λιτή δήλωση της Φαίης Σκορδά
«Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά», αρκέστηκε να πει η Φαίη Σκορδά στην κάμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ