Στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@Star» και τον δημοσιογράφο Γιώργο Βιολέντη μίλησε ο Γιώργος Παπακώστας, αναφερόμενος τόσο στην πορεία του στην τηλεόραση όσο και στην απόφασή του να κρατά πλέον χαμηλούς τόνους όσον αφορά την προσωπική του ζωή.
Ο γνωστός σεφ εξήγησε πως, παρά την αγάπη του για το τηλεοπτικό μέσο, οι αυξημένες επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει με την ίδια παρουσία στις τηλεοπτικές εκπομπές.
Γιατί απομακρύνθηκε από την τηλεόραση
Όπως αποκάλυψε, η καθημερινότητα που απαιτεί η διαχείριση των επιχειρήσεών του αποτέλεσε βασικό λόγο για τον οποίο άφησε πίσω του την τηλεοπτική παρουσία.
«Έχω φύγει από την τηλεόραση εδώ και δυο χρόνια και τρέχω πιο πολύ από ποτέ. Ο λόγος που στην τηλεόραση ήμουν μια φορά την εβδομάδα, καμιά φορά και δεύτερη μέχρι που σταμάτησα, ήταν επειδή είχα έντονο πρόγραμμα με τα πέντε μαγαζιά».
Παράλληλα, δεν έκρυψε την εκτίμηση και την αγάπη που τρέφει για την Ελένη Μενεγάκη, με την οποία συνεργάστηκε στο παρελθόν.
«Λατρεύω την Ελένη Μενεγάκη. Ενώ μ’ αρέσει πάρα πολύ η τηλεόραση, δεν μ’ αρέσει ο δικός μου ρόλος στην τηλεόραση».
Η στάση του απέναντι στη δημοσιότητα
Ο γνωστός σεφ αναφέρθηκε επίσης στην έκθεση που συνοδεύει τη δημοσιότητα, ξεκαθαρίζοντας πως τα τελευταία χρόνια έχει επιλέξει να μην μοιράζεται λεπτομέρειες της προσωπικής του ζωής.
Όπως εξήγησε, επιθυμεί να αναγνωρίζεται για τη δουλειά και την επαγγελματική του πορεία και όχι μέσα από προσωπικές σχέσεις ή τίτλους που δεν σχετίζονται με την ιδιότητά του.
«Δεν θέλω να κουβεντιάζω τα προσωπικά μου, πλέον. Με ενοχλεί λίγο να ασχολούνται μαζί μου επειδή είμαι ο γκόμενος της τάδε ή γνωστός επιχειρηματίας ή ο μάγειρας της Ελένης Μενεγάκη».